خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول روابط عمومی و تبیلغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: پیش از ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار نشست خبری فرمانده ناحیه و همایش تجلیل از خبرنگاران در شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۸۲۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبیلغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: پیش از ظهر امروز نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با موضوع تشییع دو شهید گمنام و تشریح فعالیت های بسیج سازندگی ناحیه و همایش تجلیل از خبرنگاران در شهر اقبالیه برگزار شد.

وی با اشاره به رسالت خبرنگاری و اهمیت آن عنوان کرد: پاسداری از امانت قلم بسیار حائز اهمیت است و خبرنگاران و مطبوعات به عنوان یک واقعیت اجتماعی، همواره تاثیرات مهمی بر روند تحولات و رخدادهای سیاسی و اجتماعی کشور داشته اند.

معروفی خاطر نشان کرد: خبرنگاران و مطبوعات چهارچوبی هستند که افکار و عقاید گوناگون جامعه با هم تلاقی پیدا می کنند و از برخورد و آمیزش آنها اندیشه های تازه ای خلق می شوند و راه حل های نوینی برای حل و فصل مسائل بوجود می آید و انگیزه های جدیدی برای تحرک جامعه ایجاد می شود.

وی یادآور شد: مطبوعات و خبرنگاران فضای فکری جامعه را به پویایی و حرکت و آفرینندگی مشارکت برمی انگیزد و می توانند موجب پیشرفت و تعالی جامعه بشوند اگر نقش هدایتگرانه داشته باشند وگرنه خدای ناکرده عکس آن جامعه را به بی رمقی، فقر فکری، معنوی و سستی می کشاند.

مسئول روابط عمومی و تبیلغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به ارتباط بسیج و رسانه عنوان کرد: ارتباط قوی و همیشگی با خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب جهانی شدن رسالت بسیج و نشر گفتمان ولایت در جهان می شود.

وی تأکید کرد: باید قلم خبرنگاران در مقابل کفر با صلابت و بیانشان استوار باشد و نسبت به یکدیگر عطوفت و مهربانی داشته باشد و دفع حداقلی و جذب حداکثری را داشته باشند.

معروفی اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از محورهای اساسی قدرت و اقتدار ملی مطرح گردیده است در تمام عرصه‌های جهاد نرم جانانه در برابر دشمن ایستاده است همان طور که در مقابل جنگ سخت هشت ساله با اقتدار ایستاد.

مسئول روابط عمومی و تبیلغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در پایان ابراز کرد: تعامل مثبت و سازنده رسانه ها و خبرنگاران با روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهتمام ویژه آنان در انعکاس کارکردها، دستاوردها و توانمندی های سپاه و نقش پذیری پاسداران انقلاب در عرصه های مختلف، می تواند تأثیر گذار باشد.

گفتنی است: در پایان مراسم از خبرنگاران حاضر در جلسه تقدیر و تشکر بعمل آمد.


1004/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها