در استانه استقبال از 30 شهید غواص مازندران
فرماندار فریدونکنار گفت: با تشییع پیکر شهید مسلم رسولی‌کناری چهارشنبه این هفته هم در فریدونکنار با اشک مردم بصیر، مقام و استکبار ستیز بارانی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۸۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵





به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهرداد ابراهیمی صبح امروز در ستاد استقبال از شهید مسلم رسولی‌کناری با خیرمقدم به شهدای گلگون کفن گمنام غواص به فریدونکنار، اظهار کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم ادامه‌دهنده راه همه شهدای گرانقدر باشیم.

وی با بیان اینکه در شرایطی به سر می‌بریم که عزت امروز جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدای دفاع مقدس هستیم، افزود: اگر امروز دنیا جمهوری اسلامی را به عنوان یک قدرت به حساب می‌آورد و اگر دنیا را به پای میز مذاکرات کشاندیم نشات گرفته از خون شهدای جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی است که ما را در دنیا عزت‌مند کرد.

فرماندار شهرستان فریدونکنار با تاکید بر اینکه بیش از 37 سال فرهنگ شهادت توسط خود شهدا در این کشور بسط و گسترش داده شده است، تصریح کرد: عمل به وصیتنامه‌های شهدا عین فرهنگ شهادت است.

ابراهیمی ولایت‌پذیری را از محورهای فرهنگ شهادت دانست و بیان کرد: شهدا فرهنگ شهادت را ترویج کردند که همان استکبارستیزی است.

وی ادامه داد: در حالی که ناامنی در دور و اطراف کشور را فرا گرفته است و کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و داعشی‌ها و سعودی‌ها و سلفی‌ها جولان می‌دهند اما ایران مقتدرانه ایستاده است.

ابراهیمی با تشکر از حضور همه مردم و مسئولان از رسانه‌ها تشکر ویژه کرد و افزود: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ جامعه هستیم.

فرماندار فریدونکنار گفت: شهید مسلم رسولی‌کناری که پس از 29 سال به خانه برگشت این هفته چهارشنبه صبح در شهرستان فریدونکنار تشییع می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها