شهدای غواص در مبارزه با استکبار که بزرگترین ویژگیهای انقلاب اسلامی است ندای استقامت سر دادند.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۸۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹





خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه سرهنگ پاسدارمحمدرضا مسکینی معاون سیاسی سپاه کربلا مازندران که در گردهمایی سیاسی کارکنان پایور و وظیفه و همچنین جمعی از بازنشستگان سپــــاه و به همت مدیریت سیاسی سپاه گلوگاه و در نمازخانه برگزار گردید سخن می گفت با اشاره به سخنان حضرت آقا در خصوص استکبار ستیزی انقلاب اسلامی گفت : دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار از بزرگترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران است . ما همچنان باید در مقابل ظلم و ستم و استبداد بایستیم و به فرمایش حضرت آقا مقام عظمای ولایت امام خامنه ای مبارزه با استکبار یک حکم قرآنی است و فقط برای دوره خاصی نیست اینکه ما اگر داریم از حزب ا... لبنان و دیگر محورهای مقاومت مثل سوره و عراق حمایت می کنیم این در ذات انقلاب اسلامی است.

مسکینی ادامه داد: امام خمینی(ره) مصداق کامل مبارزه با ظلم و ستم و استکبار ستیزی بودند و در زمانی که کلیه دانشمندان تمام دنیا را به سوی سکولاریزم پیش می بردند امام آمدند حکومت دینی را در ایران برپا کردند و این حکومت دینی امام اسلام ناب محمدی بود که دشمنان آمدند اسلام های قلابی و افراطی در مقابل اسلام امام (ره) مطرح کردند و حتی آمدند شیعه انگلیسی که در روز عاشورا در لندن می آیند عزاداری و قمه زنی میکنند و اینها همه برای این است که می خواهند بگویند که اسلام افراطی است و می خواهند اسلام امام را هم زیر سوال ببرند.و اسلام ناب را از بین ببرند.

مسئول سیاسی سپاه کربلا افزود:برای اینکه اسلام ناب محمدی و اسلام امام(ره) خدشه دار نشود چند نکته را باید رعایت بکنیم اول اینکه حضور مردم در صحنه باید ادامه پیداکند و بعد فرهنگ جهادی در جامعه نهادینه شود فرهنگ جهادی که در اول انقلاب در جوانان وجود داشت ادامه پیداکند .

ما هر کجا هستیم باید به صورت جهادی کار کنیم ، کار بکنیم و کار بکنیم.......

دشمن برای اینکه د رمقابل جمهوری اسلامی سنگ اندازی بکند سعی در این دارد که انقلاب اسلامی را

نا کار آمد نشان دهد تا کشورهای دیگر از انقلاب اسلامی ایران الگو برداری نکنند. ولی غافل از اینکه عمق نظام جمهوری اسلامی ایران قلوب آزادیخواهان جهان است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها