با توجه به تشییع پیکر مطهر شهدای غواص و ضرورت تأثیرگذاری آن در بین مردم، باید خبرنگاران و رسانه‌های گروهی در این باره کوشا باشند هرچند فعالیت آنها در مدت تشییع شهدای غواص در مازندران ستودنی و شایسته تقدیر است.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۳۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸





خبرگزاری بسیج مازندران، غلام‌رضا شریعتی فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه نشر فرهنگ و ایثار شهادت فعالیت جدی‌تری را می‌طلبد، اظهار کرد: آسایش و آرامش امروز را مدیون دلاورمردانی هستیم که دیروز در مقابل توپ و تانک دشمن بعثی سینه سپر کردند تا امروز عقده‌های دشمنان در سینه‌های آنها حبس شود.

شریعتی در مورد تاثیر ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دنیا، بیان داشت: ایثار و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنها سبب حیرت و شگفتی جهانیان شد، آن‌ها حماسه‌ای را در دنیا پدید آوردند که دیگر تاریخ به خود نخواهد دید.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی دارند، افزود: با توجه به اینکه رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی جامعه دارند، باید در حوزه نشر فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر فعالیت داشته باشند.

شریعتی با اشاره به تشییع شهدای غواص در مازندران در مورد نقش خبرنگاران در پوشش خبری این مراسم فرهنگی، اظهار کرد: با توجه به تشییع پیکر مطهر شهدای غواص و ضرورت تأثیرگذاری آن در بین مردم، باید خبرنگاران و رسانه‌های گروهی در این باره کوشا باشند هرچند فعالیت آنها در مدت تشییع شهدای غواص در مازندران ستودنی و شایسته تقدیر است.

وی رسانه‌ها را از مراکز بسیار مهم و تأثیرگذار در نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: باید دانست فعالیت در این حوزه وظیفه هر ایرانی است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند، ادامه داد: در عرصه جنگ نرم، خبرنگاران به عنوان افسران این جنگ می‌توانند در مقابل حیله‌های دشمنان ملت بایستند و با تمسک به رهنمودهای شهدا نیت‌های شوم آنان را برای مردم روشن کنند.

شریعتی در پایان جایگاه خبرنگاران را بسیار ویژه دانست و برای آنها آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجاهدت و تلاش خالصانه خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانیبرکسیپوشیده نیست و امیدوارم در امور زندگی و کاری موفق باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها