بمناسبت استقبال از 30 شهید غواص مازندران
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: شهدای غواص و خط‌شکن با دست‌های بسته بیعت نشکستند و این روزها مازندران عزادار آنها است.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۳۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از کمیته خبری دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران، در پی حضور و تشییع 30 شهید گلگون‌کفن غواص و خط‌شکن عملیات کربلای چهار و استقبال از این لاله‌های خونین از سوی آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری پیامی صادر شد.

در این پیام آمده است: این روزها مفتخر به میزبانی غواصان دریادلی هستیم که با دست‌های بسته بیعت نشکسته و دست از دامان ولایت بر نداشتند و تا آخرین نفس خیمه ولایت را ترک نکردند.

در بخشی از این پیام تصریح شد: هم‌اکنون پس از گذشت 30 سال مازندران فرزندان خود را در آغوش گرفته تا یک‌بار دیگر ثابت کند که همچنان شهیدپرور و لاله‌خیز است.

در بخش دیگری از این پیام بیان شد: عزیزترین عزیزان، در حالی پا به خاک شریف مازندران گذاشتند که مردم شهیدپرور مازندران دست‌های بلند شده خود را فرودگاه شهیدان قرار داد تا آنها را از بهشت تا بهشت بدرقه کنند پس همانند گذشته از مردم ولایت‌مدار مازندران انتظار می‌رود تا این بار حماسه حضور همگانی خود را در مراسم استقبال، وداع، تشییع و بدرقه شهیدانی به نمایش بگذارید که یک یک آنها، پرورده دامان شمایند و می‌آیند تا آخرین ملاقات را به سرانجام رسانند و چشمان منتظر را آرام کنند.

در پایان این پیام آمده است: تمام مازندرانی‌ها، خانواده شهدای گمنامند و ما در تشییع جنازه شهیدان گمنام پرشورتر از شهدای نامی به صحنه می‌آییم تا اعلام کنیم این شهدا فرزندان روح‌الله هستند و ما همچنان امت همان امامیم که اکنون در سایه‌سار ولایت بزرگ یاور روح‌الله راه خونین شهدا را استمرار می‌بخشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها