شهردار کلانشهر اراک گفت:

نقش خبرنگاران در انعکاس مشکلات شهری اراک بیشتر شود

خبرنگاران در انعکاس مشکلات حوزه شهری به مسئولان بسیار حائز اهمیت بوده و می‌توانند نقش سازنده‌ای را در توسعه و عمران شهری ایفا کنند.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۲۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
محمد ابراهیم عباسی و اعضای شورای شهر اراک در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در اراک با اشاره به 17 مردادماه و سالروز شهادت محمود صارمی فعال عرصه اطلاع‌رسانی و رسالت خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها پل ارتباطی میان مسئولان و مردم هستند که می‌تواند مطالبات مردمی را به مسئولان انعکاس دهند و پیگیر دغدغه‌ها و خواسته‌های مردمی در بخش‌های مختلف از مسئولان باشند.

وی افزود: خبرگزاری تسنیم نیز به عنوان یک رسانه مردمی در اشاعه مشکلات شهری به مسئولان به خوبی عمل کرده و در کنار سایر رسانه‌ها بستر موشکافی و بررسی هوشمندانه مسائل شهری را فراهم آورده و نقدهای سازنده را دست‌مایه‌ای برای اصلاح رویه‌های ناقص به امور و تصمیم‌های اثرگذار در این حوزه قرار داده است.

شهردار اراک تصریح کرد: خبرگزاری تسنیم استان مرکزی می‌تواند انعکاس دهنده برنامه‌ها و تصمیم‌های حوزه شهری باشد و در ساخت شهری با نشاط تاثیرگذار است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک تصریح کرد: حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در بررسی موضوعات جامعه شهری اراک در شورای اسلامی کلانشهر اراک ستودنی است، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه با عمل به تکالیف حرفه‌ای خود در پیشبرد امور و بسط فرهنگ شهروندی و مدیریت شهری به مثمرثمر هستند.

محمد شریفی‌بیان با اشاره به تعامل میان رسانه‌ها و شورای شهر اراک گفت: ماهیت وظایف شورای شهر و شهرداری خدماتی و فرهنگی بوده که رسانه‌ها به عنوان بازوی مطمئن و اثرگذار در این بخش مطرح می‌توانند یاری‌گر حوزه شهری باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر اراک تصریح کرد: در شرایط کنونی فرهنگ یکی از ابزارهای قابل اتکاء جامعه شهری در بستر توسعه یافتگی است و رسانه‌ها به عنوان خط مقدم این حوزه تلاش می‌کنند.

اشرف بهادری ضمن قدردانی از خبرنگاران حوزه شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: خبرنگاران با قلم خود می‌توانند تغییرات بزرگی را در جامعه رقم زنند و بایستی در انجام وظیفه خود بحث امانتداری را رعایت کرده و پس از اطلاع از صحت و سقم اطلاعات آن را در میان اقشار جامعه اشاعه دهند.

ارسال نظرات