خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: پیام شهدا این است که نبايد اجازه دهيم ارزش‌هاي گرانقدر انقلاب و اسلام خدشه‌دار شود و کوتاه آمدن در این زمینه به معنای نابودی اسلام است.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۱۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

حجت‌الاسلام محمود قرباني در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در همدان بیان داشت: شهيدان هميشه زنده‌اند و شاهد بر اعمال ما که آیا ادامه دهنده راه آنان هستیم یا نه.

وي با اشاره به تشييع پيكر پاك شهدا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در همدان افزود: اين شهدا با ما در تشييع و تدفينشان حضور دارند و آمده‌اند تا ايستادگي و ماندگاري ما را در راه و آرمان‌هاي انقلاب ببينند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به پيام شهدا كه آن را براي نسل‌هاي بعدي به يادگار گذاشته‌اند، اظهار داشت: شهدا مي‌خواستند اين پيام را به جامعه القا كنند كه هيچگاه نبايد اجازه دهيم ارزش‌هاي گرانقدر انقلاب و اسلام خدشه‌دار شود و کوتاه آمدن در این زمینه به معنای نابودی اسلام است.

وی ادامه داد: شهيدان كساني بودند كه در دوران خفقان ستمشاهي در مكتب امام جعفر صادق(ع) خوب تربيت يافتند و توانستند به خوبی از ارزش‌هاي حاكم بر اين مكتب جانانه دفاع بكنند و حتي جان خويش را تقديم اين مكتب کردند.

قرباني با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع) و تقارن آن با تشييع پيكر شهدا در همدان افزود: آنها امروز آمده‌اند تا شاهد استقامت و پايداري ما در دفاع از ارزش‌هاي ناب اسلامي كه همان عدم اعتماد به جبهه استكبار و ابرقدرتهاي دنياست باشند و اينكه از يهود و نصاري نفعي براي جامعه مسلمان نخواهد رسيد.

وی با بیان اینکه نباید فریب لبخند و خدعه دشمنان را بخوریم، گفت: پیام شهدا این است که نباید از تهدیدات و کینه ورزی دشنان ترسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات