نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر زدودن چهره تشویش از استان گفت: در جلسات شورای اداری جایگاه ویژه ای برای تثبیت موقعیت خبرنگاران لحاظ شود.
کد خبر: ۸۵۵۲۵۸۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، آیت الله سلیمانی در آیین گرامی داشت  17 مرداد و روز خبرنگار که شب گذشته در سالت خاتم استانداری زاهدان برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی اظهار کرد: قران سراسر نور است و در هر بخش آن یک ماموریت آورده شده است.

وی با اشاره به سوره حجرات از وجود دو آیه متضاد در نگاه سطحی گرانه این سوره خبر داد و افزود: در آیه 6 سوره حجرات آورده شده است صحت و سقم خبر را بدست آوردید؛ وجود یک خبرگزاری تضمینی برای سلامت خبر نیست و باید دقیقا به تفحص آن خبر براییم این در حالی است که در آیه 12 همین سوره قران دستور می دهد کسی حق ندارد در احوالات شخصی دیگران تجسس و تفحص کند.

وی بیانات قران را نقش اجتماعی و تاثیر گذار خبرگزاریها دانست و بیان داشت: خبرنگار می تواند با یک خبر درست یک منطقه را مدینه فاضله و یا یک منطقه را جهنم سوزناک ببیند.

آیت الله سلیمانی با تاکید بر زدودن چهره تشویش از استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: امید را در استان زنده کنید تا زمینه جذب و سرمایه گذاری با برقراری امنیت پایدار فراهم شود .

وی با تاکید بر مظلومیت بالای اهل رسانه خطاب به مسئولان تصریح کرد: در جلسات شورای اداری استان جایگاه ویژه ای برای تثبیت موقعیت خبرنگاران لحاظ شود.

وی گفت: بیان نکات مثبت استان و تعامل بین خبرنگاران و روابط عمومی ها بویژه روابط عمومی استانداری که مادر روابط عمومی هاست می تواند نقش موثری ایفا کند.

نماینده ولی در استان سیستان و بلوچستان گفت: اصحاب رسانه باید تبلوری از بیان آرمان و خواسته ی به حق مردم و همچنین بازوی راست استانداری و اینجانب در جریان متحد بودن فعالیت های استان باشند.

 

ارسال نظرات