جلسه ی تجلیل از خبرنگاران بسیجی توسط بانک مهر اقتصاد در استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۵۴۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، فریدون حاجی زاده مدیر کل شعبه بانک اقتصاد استان ایلام در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطر شهید خبرنگار محمود صارمی عنوان کرد: خبرنگاران پیامبر راستین هستند که در دوره دفاع مقدس گزارشاتی را برای این نسل جوان به یادگار گذاشتند.

فریدون حاجی زاده بیان کرد: امیداورم همچنان پیرو راه شهدای باشیم، و بانک مهر اقتصاد هم از خبرنگاران عرصه ی راستین که در سخت ترین شرایط ممکن اخبار خود را در سر تا سر جهان انعکاس میدهند تجلیل می کند.

وی در ادامه بیان داشت: خبرنگاران نباید هیچ نوع مطلبی را از مردم پنهان کنند و نباید خبری اشتباه و بر حسب تفکرات شخصی افراد انعکاس داده شود.

حاجی زاده تصریح کرد: خبرنگاران واسط بین مردم و مسئولین هستند که درد دل مردم را به مسئولان می رسانند و مسئولین را وادار به پاسخگویی به مردم را انجام می هند.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد گفت: رسانه های ملی کسانی هستند که اتفاقات دنیا را با بهترین نحو به افراد دنیا اطلاع می دهند و ظلم و زوری که به مردم یمن غزه و... می شود را به دنیا انعکاس دهند.

وی با اشاره به اینکه شهدای خبرنگار از جان خود گذشتند بخصوص شهید آوینی که مستند زیادی را برای امروز به یادگار گذاشته است؛ تاکیید کرد: خبرنگار خوب کسی است حق بگوید و از گفتن حق نهراسد.


ارسال نظرات