خبرهای داغ:
هیئت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه خاتم آمادگی رزمی بسیجیان گردان‌های 604 امام علی(ع) و 840 بیت ‌المقدس کازرون را مورد ارزیابی قرار دادند.
کد خبر: ۸۵۵۲۵۲۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، هیئت های بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه خاتم آمادگی رزمی بسیجیان گردان‌های 604 امام علی (ع) و 840 بیت ‌المقدس کازرون را مورد ارزیابی قرار دادند.

سرهنگ غلامرضا شرفی فرمانده سپاه کازرون در جلسه ارزیابی نتایج بازدید که با حضور بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار گردید به سوابق شهرستان کازرون و نقش برجسته و اثر گذار این شهر در مقاظع مختلف تاریخی اشاره کرد و گفت: کازرون قبل از انقلاب هم نقش برجسته ای ایفا کرده است همچون زمانی که در مقابل انگلیسی های متجاوز ایستادند و آن ها را در تنگنای شدید قرار دادند.

فرمانده سپاه کازرون با اشاره به پیشرو بودن مردم کازرون در حمایت از نهضت امام (ره) گفت: کازرون جزء 11 شهری بود که در سرتاسر کشور حکومت نظامی اعلام شد و چند شهید تقدیم انقلاب کرد.

وی با برشمردن ویژگی های جغرافیایی، جمعیتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کازرون افزود: با وجود تمامی خصوصیات منحصر به فرد کازرون، این شهر انقلابی فاصله بسیاری تا رسیدن به جایگاه واقعی خود دارد.

سرهنگ پاسدار رحیم چوپانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج کازرون گفت: هدف از این بازرسی ها ابتدا عرض خسته نباشید و سپس ارزیابی آمادگی های اطلاعاتی و امنیتی در گردان های رزمی است.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی جسمانی در گردان های رزم ابراز داشت: مسئولان تربیت بدنی نواحی، حوزه ها و گردان های بسیج باید توجه داشته باشند که در صورت عدم وجود آمادگی جسمانی، گردان ها قادر نخواهند بود ماموریت های محوله را انجام بدهند و کارایی آن ها کاسته خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به ارائه نتایج بازرسی ها خدمت مقام معظم رهبری تاکید کرد: باتوجه به تهدیداتی که متوجه کشور ماست باید حداکثر توان را به کار گیریم تا سازماندهی به گونه ای باشد که در کمترین زمان افراد کارآزموده و توانمند برای مقابله با تهدیدات احتمالی حاضر شوند.

بازرسان و مسئولین عملیات سپاه فجر همچنین از 2 گروهان از گردان های 840 بیت المقدس و 604 امام علی(ع) بازدید نمودند و از نزدیک با شرایط کیفی و کمی گردان های رزم آشنا شدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها