خبرهای داغ:
گزارش تصویری

افتتاح "نمایشگاه تا آسمان راهی نمانده" در بیرجند

نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان "تا آسمان راهی نمانده" با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و تعدادی از مسئولان استان در بیرجند افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۸۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

حامد شبانی از برگزار کنندگان نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه ابتدا یک حرکت مردمی بر اساس دغدغه عده ای از جوانان بود که حضور داوطلبانه و گسترده دانش آموزان را در پی داشت.

وی افزود: بعد از شروع به کار نهادهای مختلف از جمله انجمن اسلامی دانش آموزی، ناحیه سپاه بیرجند ، حوزه کوثر خواهران بیرجند، کانون پرورش فکری کودکان، قرارگاه حضرت خاتم ، بانک انصار و بانک مهر در برگزاری نمایشگاه با ما همکاری کردند.

شبانی در بیان ویژگی های این نمایشگاه گفت : برای اولین بار نمایشگاه حجاب با بخش تخصصی کودکان با مربیان کارآزموده برگزار شد، بسیاری از محصولات و نقاشی های موجود درنمایشگاه کار دست بچه ها است که این خود نمود عینی اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی در هزینه ها است.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید و فرمایشات مقام معظم رهبری این نمایشگاه بیشتر به جذابیت های هنری و بصری پرداخته، انتخاب کتاب ها هدفمند است و کتابها را با تخفیف 20 درصد ارائه می کنیم و به حجاب در قالب های مختلف به تصویر کشیده شده است.

شبانی در پایان گفت: این نمایشگاه از 17 مرداد ماه به مدت یک هفته در محل سالن شهرداری بیرجند دایر است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار