خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه ‌‌در بحث توافق هسته ای بعضی ها خیلی زود ذوق زده شده اند گفت: هنوز در اول راه هستیم آن چیزی که خیر و صلاح مملکت باشد؛ حاصل شود، آن وقت همه با هم جشن خواهیم گرفت.
کد خبر: ۸۵۵۲۴۱۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در جمع مربیان طرح صالحین و هادیان سیاسی شهرستان زیرکوه اظهار داشت: امروز بزرگترین تهدید برای ما، جنگ نرم است. یعنی دشمن به جای اینکه ما را از لحاظ فیزیکی مورد هدف قرار دهد، از لحاظ فکر، اندیشه ، باور و اعتقاد مورد هدف قرار داده است.

جنگ نرم، جنگ با عقیده هاست

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه سلاح و تجهیزات دشمن تغییر کرده است، افزود: ما هم بر اساس وظیفه ای که احساس می کنیم بر دوش ما قرار دارد، باید با روش خاص‌ خودش با این حرکت دشمن بجنگیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با ماهواره و از طریق شبکه های اجتماعی و تبلیغات و عملیات روانی با ما می جنگد، در این هجوم و حرکت ناجوانمردانه که مقام معظم رهبری از آن به ناتوی فرهنگی تعبیر می کنند در حقیقت تلفات ظاهری ندارد اما عقاید جوانان ما را نشانه گرفته است.

تربیت نسلی انقلابی با حضور در حلقه های صالحین

مرتضائی نیا حلقه های صالحین را یکی از مکان های مناسب برای تربیت نسلی انقلابی در مقابله با تهاجم نرم دشمن دانست و تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری هر چه مسئولین در قسمت صالحین به صورت شبانه روزی تلاش کنند بازهم کم کار شده است و همه مسئولین باید نهایت دقت و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به مذاکرات هسته ای خاطرنشان کرد: باید از تیم مذاکره کننده و کسانی که قبلا در این زمینه تلاش کرده اند تقدیر و تشکر کرد. اما در این زمینه باید بصیرت مقام معظم رهبری و خط قرمزهای ترسیم شده از جانب ایشان را مد نظر داشته باشیم.

قانون مداری را در جامعه رواج دهیم

وی با بیان اینکه ‌در بحث توافق هسته ای هنوز در اول راه هستیم تاکید کرد: آن چیزی که خیر و صلاح مملکت باشد ما هم برای آن دعا می کنیم اما بعضی ها خیلی زود ذوق زده شده اند ‌و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه خواهد شد؛ آن وقت همه با هم جشن خواهیم گرفت.

مرتضائی نیا بیان داشت: وظیفه ما این است که همه افراد را بیدار کنیم تا دنبال قانون باشند و این قانون مداری باید در جامعه رواج داده شود تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اسرائیل، تصریح کرد:مواضع مقام معظم رهبری در این زمینه روشن و شفاف است و به فرموده ایشان ما به دنبال منافع اسرائیل نیستیم و هر جا لازم باشد منافع اسرائیل را به خطر خواهیم انداخت.

وی با اشاره به تلاش بعضی ها برای حذف شعار مرگ بر آمریکا خاطرنشان کرد: بعضی ها به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا بودند اما بصیرت مقام معظم رهبری در روز عید فطر همه چیز را روشن و مشخص کرد.

امر به معروف مهمترین مساله تربیتی امروز

امام جمعه زیرکوه با اشاره به رواج منکرات در جامعه بیان داشت: امروز مهمترین مساله تربیتی در جامعه امر به معروف و نهی از منکر است.

مرتضائی نیا با بیان اینکه دغدغه ها در شهرستان زیرکوه در این زمینه کمتر است افزود: خوشبختانه با توجه به اعتقادات مردم شهرستان، دغدغه ما در اینگونه مسائل کمتر است اما کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند باید روش اجرا را به درستی بداند و حداقل ها را رعایت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها