خبرهای داغ:
محمد امین کریمی با اشاره به اینکه تامین آب آشامیدنی مشکل بزرگ اهالی این روستا بود، گفت: با همت گروه جهادی 900 متر لوله را که از املاح پر شده بود را باز کردیم و لوله کشی به سمت منازل صورت گرفت.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۸۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

محمد امین کریمی دانشجوی حسابداری دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی گفت: با 13 نفر از دوستان ناحیه دانشجویی و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد و بسیج اصناف به روستای شوشک از روستاهای زیرکوه قاین به مدت یک هفته با رویکرد عمرانی و زیبا سازی منطقه اعزام شدیم .

وی با بیان اینکه هدف از شرکت در این اردوها رضای خدا است افزود : با وجود دوستانی که در کنار ما هستند اصلا خستگی وجود ندارد و حتی با بچه ها که صحبت می شود تمایل دارند که مدت اقامتشان تمدید شود.

کریمی اظهار داشت : این اردوها یک بازگردانی روحی است و تا انسان به این مناطق نیاید متوجه نمی شود که چه مشکلاتی در این مناطق وجود دارد .

وی با اشار به اینکه تامین آب آشامیدنی مشکل بزرگ اهالی این روستا بود، گفت : با همت گروه جهادی 900 متر لوله را که از املاح پر شده بود را باز کردیم و لوله کشی به سمت منازل صورت گرفت که شکر خدا مشکل آبرسانی به مردم روستا برطرف شد.

کریمی با اشاره به زیبا سازی و رنگ زدن گنبد امام زاده بیان کرد: مشکل بعدی روستا سرویس های بهداشتی مسجد بود که به دلیل مشکل فنی تخریب شد و ساخت سرویس بهداشتی جدید با کمک بچه ها تا پانزدهم مرداد تمام شود

وی با بیان اینکه حضور ما برای اولین بار در این منطقه یک خاطره خوب و به یاد ماندنی است، ادامه داد: مردم روستا استقبال گرمی از ما کردند و هر روز برای جهاد گران نان می پزند و از میوه های روستا برای ما می آورند و هر کس به نوعی ابراز علاقه می کند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها