مراسم تقدیر و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بهاباد با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد و جمعی از خبرنگاران اصحاب رسانه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۶۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: مهدی اسماعیلی زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد در سخنانی با گرامی داشت 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار جمهور ی اسلامی ایرنا شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران وظیفه خطیری در جامعه دارند چرا که هم می‌توانند مطالبات مردم را بررسی کنند و هم در سطح جامعه روشنگری انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: روز خبرنگار یاد آور مجاهدت های زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

وی در ادامه افزود: خبرنگار هر چقدر خبرش صحیح باشد می تواند اعتماد عمومی را جلب کند و وقتی مسئولین و مردم خبری را می شنوند جذب آن خبر شوند و متوجه این موضوع شوند که در این خبر انصاف رعایت شده است.

اسماعیلی زاده با بیان اینکه مسئولان ادارات و روابط عمومی‌ها ارتباط تنگاتنگی با خبرنگاران داشته باشند، تصریح کرد: رؤسای ادارات از نقدهای دلسوزانه استقبال کنند چرا که این نقد‌ها باعث پیشرفت خواهد شد.

سرپرست اداره ارشاد اسلامی بهاباد در حمایت از خبرنگاران گفت: حمایت و تقدیر از زحمات خالصانه و دلسوزانه خبرنگاران از حقوق واقعی آن هاست.

وی اضافه کرد: وظیفه خود می دانیم در «روز خبرنگار» ضمن گرامی‌ داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار از تلاش‌های صادقانه، بی تکلف، بی توقع و ارزشمند یاران رسانه‌ای تقدیر و تجلیل کنیم.

وی تصریح کرد: خبرنگاران می توانند در انتقال فرهنگ رسای انقلاب اسلامی ایران موثر بوده و زبان گویای مردم و مسئولان باشند.

در پایان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد با اهدای لوح تقدیر و هدایائی از 3 تن از خبرنگاران شهرستان بهاباد تجلیل شد.

 

ارسال نظرات