خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) به مناسبت روز خبرنگار طی نشستی با اصحاب رسانه استان قم دیدار کرده و از جمعی از خبرنگاران تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۵۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارشخبرگزاری بسیج از قم،نشست هم‌اندیشی سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اصحاب رسانه استان قم به مناسبت روز خبرنگار شنبه شب در سالن شهید عاصمی ستاد فرماندهی سپاه استان قم برگزار شد و خبرنگاران پرتلاش در انعکاس اخبار سپاه و بسیج تقدیر شدند.

سردار مهدوی‌نژاد با بیان اینکه اگر سپاه در انقلاب اسلامی اثرگذار نبود دشمن تهاجمی علیه این مجموعه نداشت، عنوان کرد: دشمن استکباری با آگاهی از تاثیرگذاری اصل ولایت فقیه برای تضعیف آن گام برداشته است و این موضوع برای هر قشری که در جامعه اسلامی فعالیت پویا است، صدق می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه استان قم با تفکری بسیجی در انجام رسالت خود موفق بوده‌اند، مطرح کرد: اکنون دشمن وحدت جامعه اسلامی را نشانه گرفته‌ در صورتی که با دفاع از مظلومان قلب‌های مسلمانان به سمت ایران اسلامی گرایش پیدا کرده است.

ایجاد اتاق فکر رسانه، گسترش همکاری‌ها با اصحاب رسانه، انعکاس گسترده‌تر اخبار شهدای مدافع حرم و اعزام گروه خبرنگاران و عکاسان قمی برای انعکاس اخبار کشورهای یمن و عراق برخی از نظراتی بود که اصحاب رسانه به فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ارائه دادند.



ارسال نظرات