نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی:
عزیز اکبریان گفت: مداحانی که مدح اهل بیت و امام حسین(ع) را انجام می دهند باید برای همیشه در امر اطاعت از ولی فقیه پیش قدم باشند و تمام امورات و مدیحه سرایی خود را در راستای رضایت اهل بیت (ع) انجام دهند.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۵۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و کلاک در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مداحان بسیجی و اعضای شورای عالی و مسئولین کانون های سازمان بسیج مداحان و مدیران مذهبی سپاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن ابراز توفیق حضور در بین مداحان به تشریح مسائل روز پرداخت و اظهار داشت: ملت ایران باید در این برهه از زمان در خط ولایت بوده و مطیع امر رهبری باشند.

وی بسیج مداحان را سازمانی ارزشمند عنوان کرد و گفت: مداحانی که مدح اهل بیت و امام حسین(ع) را انجام می دهند باید برای همیشه در امر اطاعت از ولی فقیه پیش قدم باشند و تمام امورات و مدیحه سرایی خود را در راستای رضایت اهل بیت (ع) انجام دهند.

اکبریان خاطر نشان کرد: مدحی که مداحان بیان می کنند از جمله مواردی می باشد که باعث شده اهل بیت (ع) به مردم شناسانده شوند که این خود یک توفیق ارزشمند از جانب خداوند به آن ها می باشد.

نمانیده مردم استان البرز در پایان گفت: قطعاً اگر شکرگزار این نعمت نباشند این توانایی از جانب خداوند بازپس گرفته خواهد شد و باید در این مسیر ثابت قدم بود.
ارسال نظرات