خبرهای داغ:
مدیرکل مرکز صدا و سیمای فارس گفت:‌ مرکز صدا و سیمای فارس توانست در میان ۳۳ مرکز استانی، به‌عنوان مرکز برتر در حوزه‌های برنامه‌های معارفی و مذهبی معرفی شود.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۴۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سیدتقی سهرابی، مدیرکل مرکز صدا و سیمای فارس شب گذشته، 17 مردادماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه این سازمان و همچنین، برنامه‌سازان ماه مبارک رمضان مرکز فارس عنوان کرد: مرکز صدا و سیمای فارس توانست در میان 33 مرکز استانی، به عنوان مرکز برتر در حوزه‌های برنامه‌های معارفی و مذهبی معرفی شود.

وی،‌ این موفقیت را حاصل اخلاص و زحمات دست‌اندرکاران این سازمان دانست و افزود:‌ زمانی که برنامه‌های ماه رمضان را در صدا و سیمای فارس آغاز کردیم کوچکترین نگاهی به برتر شدن نداشتیم تنها خواستیم کار کنیم و رضایت خداوند و مردم را کسب کنیم.

سهرابی در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این سازمان پرداخت و گفت: در حوزه سیما در یک ماه رمضان همکاران ما 250 قسمت برنامه به مدت 166 ساعت تولید و پخش کردند و 2 هزار و 405 قسمت به مدت 437 ساعت تولید شده است.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه 88 ساعت برنامه از حرم احمدبن موسی(ع) در این ایام تولید و پخش شد، گفت: 7 ساعت برنامه نیز از حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین تولید و پخش شد ضمن اینکه شبکه‌های مختلف سراسری اعم از قرآن، کوثر، العالم، یک، دو، سه و غیره برای استفاده از تصاویر شیراز در شب‌های قدر با یکدیگر رقابت می‌کردند.

پخش مستقیم 2 هزار و 460 دقیقه و معادل 41 ساعت پخش مستقیم  نماز عید فطر، پخش روزانه مراسم جزءخوانی قرآن از حرم شاهچراغ(ع)، برقراری ارتباط زنده و همزمان از 5 نقطه از مسیر راهپیمایی روز قدس، پخش روزانه نماز جماعت ظهر از حرم احمدبن موسی(ع)، پخش زنده برنامه‌های شب‌های قدر به صورت کامل از شبکه‌های سراسری، حضور روحانیت در برنامه‌های مختلف از جمله برنامه کودک از دیگر مواردی بود که سهرابی از آن‌ها نام برد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس در ادامه با اشاره به فعالیت‌های حوزه صدای این مرکز عنوان کرد: در این بخش 275 قسمت برنامه به مدت 180 ساعت و همچنین 329 برنامه به مدت 350 ساعت برنامه مذهبی و معارف تولید شد ضمن اینکه تولید و پخش ویژه برنامه افطار سفره آسمانی،تولید و پخش برنامه از سحر تا ملکوت به‌صورت زنده با مشارکت روحانیان،تولید و پخش 15 قسمت نمایش رادیویی،‌ پخش جزءخوانی رادیویی قرآن به صورت دو نوبت در روز از دیگر برنامه‌های این ایام بود.

وی در ادامه با یادآوری اینکه صدا و سیمای مرکز فارس مرکز قدرتمندی است، گفت:‌ مأموریت ما ایجاد وفاق و همدلی است و تلاش ما نیز بودن در کنار تمام مجموعه‌هاست تا زمینه‌های رشد و توسعه استان فراهم شد.

سهرابی با تأکید بر اینکه ما در 4 زمینه دین، اخلاق، امید و آگاهی به جد کار کنیم چرا که دشمن با جدیت در این زمینه‌ها هزینه کرده است، گفت: هزینه کردن در رسانه واقعاً سرمایه گذاری است زیرا ما در یک جنگ نابرابری رسانه‌ای به سر می‌بریم و هم‌اکنون در حال دفاع است.

وی کار رسانه‌ای امروز را تدافعی دانست و گفت: باید تلاش کنیم هرچقدر که می‌شود به رسانه‌ها کمک کرد تا رسانه‌های خود را پرقدرت نشان دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها