به مناسبت شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار:
در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت و مسئول نمایندگی ولی فقیه و روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان بهاباد در سالن اجتماعات بسیج سپاه بهاباد برگزار شد از خبرنگاران فعال بسیجی شهرستان بهاباد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۳۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲



به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج از بهاباد: در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت و مسئول نمایندگی ولی فقیه و روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان بهاباد در سالن اجتماعات بسیج سپاه بهاباد برگزار شد از خبرنگاران فعال بسیجی شهرستان بهاباد تجلیل شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید روح الله میر فخر الدین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بهاباد در سخنانی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی  و روز خبرنگار بر خبرنگاران عرصه خبر و اطلاع رسانی گفت: اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باید انعکاس دهنده خدمات انجام شده توسط دولت و بیان کننده مطالبات و مشکلات مردم باشند.

وی به جایگاه خبرنگاران اشاره کرد و افزود: رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد با اشاره به اینکه روز خبرنگار روز بزرگ و سترگی است افزود: این روز فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند را روز حق گوئی و حق جوئی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران نویسندگان و روزنامه نگاران صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی تبریک عرض نمائیم.  

وی در ادامه یاد آور شد ما هر وقت مراسم یا برنامه داشتیم با کوچکترین پیامی خبرنگاران بسیج بهاباد خود را به محل برگزاری مراسم می رسانند و بعد هم خبر مراسم را برای خبرگزاری ها ارسال می کنند که جا دارد از این زحمتکشان تقدیر و تشکر شود.

در پایان از سوی نمایندگی ولی فقیه و روابط عمومی ناحیه مقاومت سپاه بهاباد از 4 نفر از خبرنگاران فعال بسیج شهرستان بهاباد که در امر خبر و اطلاع رسانی فعالیت داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل به عمل آمد

 

ارسال نظرات