خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازمان دانش آموزی قزوین:
مسئول بسیج سازمان دانش آموزی قزوین عنوان کرد: طرح ولایت دانش آموزی با عنوان یاوران ولایت که به مدت سه روز در چهار موضوع اعتقادی، بصیرتی، تخصصی و مهارتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۳۲۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

واگذاری مسئولیت فرماندهی واحدهای پیشگام به دانش آموزان، نیاز سنجی و ضرورت‌های اجرایی برنامه‌های پیشگام و کادر در تراز انقلاب اسلامی از اهداف یاوران ولایت در این دوره آموزشی می باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،سرهنگ رضا اسفندیاری مسئول بسیج سازمان دانش آموزی در طرح ولایت استانی که در اردوگاه امام علی (ع) ظهرامروزبرگزارشد با بیان اینکه در تاریخ اسلام جوانان در انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند افزود: در زمان انقلاب مادران فرزندان خود را با ارزش ها و آرمان های حضرت امام(ره) تربیت کرده و جوانان در محافل قرآنی و مساجد با ایشان آشنا شدند و همراهی کردند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: واگذاری مسئولیت فرماندهی واحد های پیشگام به دانش آموزان، نیاز سنجی و ضرورت های اجرایی برنامه های پیشگام و کادر در تراز انقلاب اسلامی از اهداف یاوران ولایت در این دوره آموزشی می باشد.

اسفندیاری گفت: این دوره آموزشی سه روز است که در 15 ساعت به صورت فشرده در چهار موضوع اعتقادی، بصیرتی، تخصصی و مهارتی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: اگر مردم و ملت ما در دوران دفاع مقدس توانستند در مقابل رژیم بعثی ایستادگی و مقاومت کنند و دشمن را به عقب برانند بدون آنکه یک وجب از خاک کشورمان را از دست بدهند فقط به خاطر این بود که مادران، فرزندانی در راه اعتقادات، ایثار و فداکاری تربیت کردند تا در راه اسلام قدم بر دارند.

 مسئول بسیج سازمان دانش آموزی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص می فرمایند: " اگر اتفاقی همانند جنگ سال 59 برای کشور ما دوباره تکرار شود جوانان ما اگر بیشتر از جوانان دیروز ایستادگی نکنند کمتر نخواهد بود."

اسفندیاری با بیان اینکه جوانان بخصوص شما دختران که مادران آینده هستید و فرزندان و سربازان امام زمان را می خواهید تربیت کنید اضافه کرد: شما باید اول خود را از لحاظ اعتقادی، حجاب، نماز اول وقت و ولایت مداری آماده کنید.

وی در ادامه بیان کرد: کسی می تواند یک فرزند با خدا و صالح تربیت کند که خود بنده مخلص خداوند باشد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: حراست، محیط، لقمه و تربیت از عواملی هستند که شخصیت فرد را می سازند و اگر سه عامل اول منفی و تربیت مثبت بود باعث می شود شخیت فرد در جامعه مثبت بروز کند ولی اگر سه عامل اول مثبت و تربیت منفی بود شخصیت طرف به خوبی بروز نخواهد کرد.

 

 1007/پ 30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها