فرماندار اشکذر طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی شهرستان اشکذر تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۶۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری، فرماندار اشکذر به مناسبت شهادت خبرنگار شهید "صارمی” و روز خبرنگار، پیامی صادر کرد متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی شهرستان، بهروزی و موفقیت را آرزومندم.

این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند . در واقع در روزگار تولید انبوه و لحظه‌ای اخبار، شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که بسیاری از آنها نه بر اساس تعهد رسانه‌ای که بر مبنای منفعت طلبی‌های شخصی و گروهی و پیشبرد مقاصد غیرمردمی در سطح ملی و بین‌المللی است، خبرنگاران فهیم و کاربلد و منصف پیش قراولان افزایش آگاهی و بینش، مبتنی بر واقعیت‌ها و واقع بینی‌ها هستند.

بنابراین اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش شهرستان اشکذر تبریک گفته و برای آنان آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

 

محمد علی شاه حسینی

فرماندار شهرستان اشکذر

 


ارسال نظرات