حجت الاسلام «محمود دهقانپور» به عنوان امام جمعه جدید بخش نیر معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۶۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، پس از کش و قوس های فراوان مراسم معارفه امام جمعه جدید بخش نیر شهرستان تفت، ظهر دیروز قبل از نماز جمعه برگزار شد.

نماینده آیت الله ناصری امام جمعه یزد در این مراسم اظهار داشت: در میان مردم ولایی بخش نیر آمده ام تا سلام گرم نماینده ولی فقیه در استان را به شما برسانم.

«حجت الاسلام حبیبیان» ادامه داد: بر ما واجب است که از زحمات حجت الاسلام میرحسینی امام جمعه سابق این بخش که به حق در این سی و چند سال انقلاب وظیفه سکانداری منطقه درمناسبت های مختلف را بر عهده داشتند و همچون رهبری برای مردم مومن و متدین این بخش نقش ایفا می کردند، تشکر کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت کنیم.

وی تصریح کرد: مشکلات و ناتوانی جسمی و سکونت در قم باعث شد تا حجت الاسلام میر حسینی نتواند در کسوت امام جمعه فعالیت خود را ادامه دهند و از امروز در خدمت فرد عزیز و خدوم دیگری به عنوان امام جمعه بخش نیر باشیم.

حبیبیان، حجت الاسلام دهقانپور امام جمعه نیر را فردی توانا و پیگیر دانست و گفت: ان شاء الله با حضور و فعالیت ایشان به عنوان امام جمعه نیر، شاهد پیشرفت روز افزون این بخش باشیم.

«حجت الاسلام شریفی» مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان نیز در این مراسم با قرائت حکمی حجت الاسلام «محمود دهقانپور» را به عنوان امام جمعه بخش «نیر» معرفی و برای وی آروزی موفقیت کرد.

گفتنی است در اقدامی زیبا حکم امام جمعه بخش «نیر» توسط پدر شهید احمدی به وی اهدا شد.

ارسال نظرات