خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان :

دشمنان هیچگاه به سادگی دست از جمهوری اسلامی ایران برنمی‌دارند/ دشمن‌شناسی ضرورت مهم امروز است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر بحث دشمن شناسی گفت: دشمنان هیچگاه به سادگی دست از جمهوری اسلامی ایران برنمی‌دارند و همواره به دنبال نابودی آن هستند.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۶۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجيدي در مراسم طرح یاوران ولایت (شهید مغنیه) جمع دانش آموزان بسیجی استان همدان در دانشکده شهید مفتح گفت: خداوند را شاکریم که به ما توفیق میزبانی از یازده شهید گمنام در استان همدان را داد.

وی افزود: صهیونیست‌های خونخوار و جنایتكار بدانند كه خون مطهر شهید عماد مغنیه صدها عماد مغنیه می‌آفریند و شهیدعماد مغنیه سالیان دراز با استکبارجهانی اسرائیل مبارزه کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: مردانی چون این شهید بزرگوار زندگی و آسایش و بهره‌مندی‌های مادی خود را در راه دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و استكبار فدا كردند و این ارزش والایی است كه همه‌ وجدان‌های انسانی در برابر آن سرتعظیم فرود می‌آورد.

وی با بیان اینکه فرماندهان حزب الله شب و روز ندارند، گفت: در شب رهبران حزب الله چندین بار مکان خود را برای اینکه شناسایی نشوند عوض می کنند.

مجیدی ابرازکرد: نکته‌ای که رهبری انقلاب بر آن تاکید دارند آن است که امروز در کشورهای خاورمیانه و کشورهای جهان یک هجمه بزرگی برای جمهوری اسلامی طراحی شده است.

وی گفت: بر همه ما واجب است بفهمیم و بدانیم نطفه اصلی و کانون توطئه در ایران از کجاست این را باید یاد بگیریم و به عنوان یک درس دشمن شناسی لازم است که همه مجموعه های ما بدانند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهارکرد: بر همه ما و به ویژه افرادی که با بسیج، کانونها، مراکز بسیج وسپاه در ارتباط هستند، واجب است بدانند که تهدیدها و فشارهای سیاسی که بر ایران وارد می شود از کجاست.

وی خاطرنشان کرد: قریب 37 سال است که شبانه‌روز با دشمن روبروهستیم و آمریکا به عنوان شیطان بزرگ همواره با نظام جمهوری اسلامی ایران درگیر بوده است .

مجیدی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست 40 هزار مستشار آمریکایی در ایران بود که فرار کردند و مابقی نیز در سفارت آمریکا رایزنی می کردند و احزاب و گروه ها را علیه نظام می شوراندند تا اینکه فرزندان انقلاب آمدند و سفارتخانه آمریکا را که لانه جاسوسی شده بود تصرف کردند.

وی با برشمردن نمونه‌هایی از دشمنی آمریکا با ایران از قبیل طراحی شروع جنگ تحمیلی، زدن هواپیمای مسافربری و... گفت: امروزه یکی از دلایل عمده ای که آنان پیگیری می کنند در بحث هسته ای ایران این است که انرژی هسته ای که یک علم بومی در جمهوری اسلامی شده است اجازه استفاده از آن را ندهند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: سوال اینجاست که چرا در زمان طاغوت که یک رژِیم وابسته به آمریکا بود اجازه استفاده از انرژی هسته ای داشتیم و هیچ مشکلی نداشت .

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال در بیانات خویش تاکید بسیاری بر بحث دشمن شناسی داشتند، گفت: دشمنان هیچ وقت به سادگی دست از جمهوری اسلامی برنمی‌دارند و همواره به دنبال نابودی جمهوری اسلامی هستند.

مجیدی با اشاره به وزیرامورخارجه سابق آمریکا که در خاطرات خود نوشته که ما صدها ساعت جلسه می گذاریم میلیاردها تومان هزینه می کنیم برای اجرایی شدن یک طرح، اما وقتی رهبر ایران با هوشمندی خود با یک سخنرانی تمام توطئه ها و اهداف ما را به هم می ریزد، افزود: مسئولیت شما دانش آموزان در جمهوری اسلامی بسیار بالاست و شکی نیست که هر کدام از شما یکی از مسئولین مملکتی خواهید بود بنابراین با اهداف بلند حرکت کنید و قدم ها را محکم بردارید.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان وقتی که در دفاع مقدس حرکت کردند شعارشان این بود«جنگ جنگ تا رفع فتنه در جهان نه پیروزی تنها در عراق» پیروزی عراق یک هدف بسیار پایین و کمی بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات