خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

امروز ادبیات و رفتار هاشمی رفسنجانی زاویه پیدا کرده است/ در طول تاریخ شخصیت‌های بزرگی بودند که به انحراف رفتند

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه حضرت امام(ره) فرمودند "میزان و ملاک، حال فعلی افراد است"، گفت: هرچند هاشمی جزء السابقون است، اما امروز ادبیات و رفتارش زاویه پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۵۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود قاسمی با اشاره به مصاحبه هاشمی رفسنجانی با طلوع اظهار داشت: هاشمی و خانواده‌اش، خود را صاحب مملکت می‌دانند و این حس خطرناکی است که به خود اجازه می‌دهند در همه امور دخالت کنند.

وی تصریح کرد: ادبیات هاشمی رفسنجانی، مسبوق به سابقه است و در چند ماه گذشته، صحبت‌های حاشیه‌ساز بسیاری داشته است.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: تحریف مواضع امام(ره) درخصوص گفتن "مرگ بر آمریکا" و قضیه نامه خصوصی به ایشان درخصوص برقراری رابطه با آمریکا برای برطرف ساختن مشکلات از مهمترین نمونه‌های ادبیات وی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: اخیرا نیز وی به روستاییان سراسر کشور توهین کرده که با اعتراضات بسیاری از طرف بزرگان و قشرهای مختلف مردم در فضای مجازی روبرو شده است.

قاسمی با بیا اینکه هاشمی خود از یک روستای کاملا خشتی و به برکت انقلاب به نان و نوایی رسیده، تصریح کرد: ادبیات هاشمی و خانواده‌اش ناشی از خودخواهی و نشناختن ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه این فرد سابقه طولانی در انقلاب دارد نباید موجب شود که خود را صاحب مملکت بداند زیرا در طول تاریخ نیز شخصیت‌های بزرگی بودند که مدال افتخار از پیامبر گرفتند، اما بعد به انحراف رفتند.

کارشناس مسائل سیاسی استان همدان با بیان اینکه حضرت امام(ره) فرمودند: "میزان و ملاک، حال فعلی افراد است"، اظهار کرد: هرچند هاشمی جزء السابقون است، اما امروز ادبیات و رفتارش زاویه پیدا کرده و سوابق پیشین در جایی که اکنون ولایی نیست، ارزشی ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات