با هماهنگی روابط عمومی و خبرگزاری بسیج مازندران
22خبرنگار و عکاس نشریات مجازی و مکتوب مازندران به ستاد استقبال شهدای غواص اعزام شدند
کد خبر: ۸۵۵۲۲۴۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا گفت:22 خبرنگار و عکاس خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی مازندران و نشریات مکتوب، استقبال پرشور مردم از شهدای غواص و خط‌شکن را پوشش می‌دهند.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،حسینعلی رضایی گفت: مازندران از روز پنج شنبه هفته گذشته میزبان شهدای غواص و خط‌شکنی بود که امنیت، آسایش این روزهای کشور را مدیون رشادت های آنها هستیم.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا بیان کرد:با ورود شهدای خط‌شکن و غواص از غرب مازندران به استان، شاهد حضور پرشور مردم ولایتمداری هستیم که با دلدادگی  با شهدا نجوای عاشقانه داشتند.
سرهنگ رضایی با اشاره به حضور گسترده خبرنگاران و پوشش اخبار استقبال مردم از شهدا، تصریح کرد: 22 خبرنگار و عکاس از خبرگزاری‌ها ، پایگاه‌های خبری و تحلیلی و نشریات مکتوب مازندران برای ثبت آیین استقبال مردم از شهدای گمنام عازم غرب مازندران شدند و از روز پنج شنبه هفته گذشته صحنه‌های زیبای وداع و استقبال از شهدا را ثبت و درج می‌کنند که این حرکت خبری تا روز 18 مرداد ادامه دارد.
رضایی با اشاره به معرفی 17 خبرنگار بسیجی حرفه ای  از سازمان بسیج رسانه مازندران به روابط عمومی سپاه کربلا،اظهار کرد:17 خبرنگار بسیجی از خبرگزاری ها،پایگا های خبری و نشریات مکتوب از سوی بسیج رسانه سپاه کربلا مازندران وخانه مطبوعات استان به ستاد استقبال معرفی و اعزام شد. وی همزمانی هفته خبرنگار و حضور خبرنگاران در جشن این روز را عاملی برای عدم استقبال خبرنگاران خواند و افزود: علی رغم وجود این وضعیت خبر نگاران مظلوم، متعهد و وفادار به ارزشها همچون رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در شرایط دشوار تصمیمی بصیرانه داشته و بدون لحاظ جنسیت خود شبانه روز پا به پای همکاران  خود در بسیج  به انعکاس شور و معرفت پرداختند.
 این مسئول همچنین ضعف پوشش اینترنتی و مهمتر  امکانات فنی و  تامین نیاز انسانی برای گذران امورات همکاران خبری در بسیج  را از دیگر نواقص موجود برشمرد و ادامه داد: وجود کم لطفی مسئولین در خصوص عدم تامین زندگی همکاران خبری بسیج که انصافا فراتر ازهمه ی حقوق بگیران زحمت کشیده و تمایل به حضور دارند متاسفانه در این مورد کمتر توجهی نمی شود که در سازمان ارزشی باید رعایت شانیت و احترام به خبرنگار و خانواده اش لحاظ گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها