حکمت نقص فنی تریلی حامل شهدا در چالوس

دومین روز از تشییع پیکر شهدای غواص در مازندران صبح روز جمعه از شهرستان چالوس آغاز شده است اما آغاز این روز وحکایت آن حکمتی در پی داشت.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۲۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهرهای نور، نوشهر، رستم رود، ایزدشهر و محمودآباد میزبان شهدا هستند.

قطعاحکایت تریلی حامل شهدای غواص در چالوس و از کار افتادن یکی از سه تریلی خالی از حکمت نبود.

جدای از اینکه یک تریلی برای استقبال مردم کلاردشت در چالوس حضور نداشت، دو تریلی دیگر به دلیل ایجاد نقص فنی یکی از انها ساعتها برنامه را به تاخیر انداخت، تا همه شیفته گان و پیروان مکتب شهدا و ابا عبدالله الحسین در چالوس که زمانی آخرین ماوا و قدمگاه رزمندگان و شهدای مازندران(لشکر ویژه 25 کربلا) برای اعزام به جبهه در دوران دفاع مقدس بود، ساعاتی بیشتر را با دردانه های از سفر برگشته سپری کنند و راز دل واگویند.

این اتفاق موجب شد تا هردو تریلی در شهر چالوس برای ساعاتی ماندگار شوند.
نکته جالب اینکه این شهدا از لشکر 25 کربلای مازندران از همین منطقه در شهر چالوس به مناطق عملیاتی اعزام می شدند و انگار خواست شهدا این بود که زمان بیشتری در آخرین قدمگاه لشکریان 25 کربلا باقی بمانند.
تعمیر خودروی حامل شهدا تا ساعتها به درازا کشید .
این وضعیت موقعیتی فراهم کرد تاجمعیت بسیاری در محل کاروان شهدا در شهر چالوس بر گرداگرد خودروها حضور رساندند و بیشتر و بهتربه طواف شهدا بپردازند.

در شهر نوشهر نیز خیل عظیمی از مردم در انتظار کاروان شهدا بی صبرانه انتظاری را کشیدند که خالی از ثواب نبود.
جمعه پیکرهای 10 تن از شهدا از محمودآباد از کاروان جدا شده و راهی شهرهای فریدونکنار، بابلسر، بهنمیر، سیمرغ و جویبار شدند و دو تریلی حامل 20 تن دیگر از شهدا نیز از محمودآباد به سمت آمل و بابل حرکت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها