خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: ۱۷ نمایندگی خبرگزاری و ۱۵ نمایندگی روزنامه از فعالان استان قم بوده و ۲۷۰ نفر عضو خانه مطبوعات می باشند.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۱۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی پیش از ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز خبرنگارکه در تالار معصومیه فرمانداری قم استان قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: خبرنگاری، فعالیتی سخت و پیچیده ای است و باید زیر چتر حمایتی بیمه خبرنگاری قرار گیرند و وزارت ارشاد تلاش در انجام این مهم دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر حمایت همه جانبه وزارت ارشاد از خبرنگاران، خاطرنشان ساخت: مدیران دستگاه های گوناگون باید تلاشگران عرصه اطلاع رسانی را مورد توجه قرار داده و حمایتی ویژه داشته باشند تا بهتر بتوانند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی خواستار همکاری بیشتر دستگاه های دولتی با اصحاب رسانه شد و گفت: دستگاه ها باید انتقادات خبرنگاران را پذیرفته و درصدد از رفع مشکلات موجود باشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم خانه مطبوعات براساس آئین نامه جدید، راه اندازی شده و شاهد خدمت گذاری اصحاب رسانه در جامعه باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان داشت: امروز در قم 269 رسانه مکتوب تخصصی منتشر می شود که قطعا با نگاه حمایتی دولت به این قشر، شاهد رشد کمی و کیفی آن خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین دانشی اظهار داشت: 17 نمایندگی خبرگزاری و 15 نمایندگی روزنامه از فعالان استان قم بوده و 270 نفر عضو خانه مطبوعات می باشند.



ارسال نظرات