شهدای غواص و خط‌شکن مازندران امروز میزبان مردم شهر هزار سنگر بودند و نه شهدای جنگل که هزار ان هزار دل خرد و بزرگ به استقبال شهدای غواص و خط‌شکن آمدند.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۰۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آمل پیکر 20 شهید غواص و خط‌شکن عملیات والفجر چهار از صبح امروز مهمان مردم این شهرستان بود.

مردم آمل که ارادت خویش به نظام، انقلاب و شهدا را بارها و بارها به اثبات رساندند از ساعت اولیه صبح امروز در محل میدان قائم این شهرستان به استقبال مراسم تشییع جنازه شهدا رفتند.

حضور پرشور مردم شهرستان آمل و روستاهای اطراف نشان از دلدادگی ویژه این شهر عالم‌پرور و شهیدپرور مازندران دارد.

در بین 20 شهید غواص و خط‌شکنی که به شهرستان آمل منتقل شد دو شهید احراز هویت شده این شهرستان نیز دیده می‌شود.

پیکر شهیدان منصور مهدوی‌نیاکی و شهید فاطمی نیز در بین شهدا خودنمایی می‌کند که شور و هیجان ویژه و خاصی به این محفل بخشید.

تجمع مردم آمل در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس باعث شد که ماشین حامل پیکر پاک شهدا چندین بار در مسیر متوقف شد و به دلیل حضور مردم همه برنامه‌های پیش‌بینی شده در موعد مقرر برگزار نشده است.

قرار است پیکر شهدای غواص و خط‌شکن استان مازندران پس از عبور از شهرستان آمل و مناطق از پیش تعیین شده به سمت شهرستان بابل انتقال یابد.

همچنین پیکر 10 شهید غواص و خط‌شکن مازندران در قالب یک کاروان از مسیر شهرستان فریدونکنار به سمت قائمشهر برای استقبال مردم شهرستانهای سوادکوه و همتای تازه متولد شده شمالی اش در حرکت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها