خبرگزاری بسیج: دبیر هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج استان تهران از ارسال 311 اثر به دبیر خانه مرکزی این جشنواره خبر داد و گفت: آثار رسیده در سه مرحله داوری شد که از این تعداد 40 اثر به مرحله نهایی راه یافت.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۰۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر وحید دهنوی در آئین اختتامیه شعر بسیج و کارگاه آموزشی با موضوع فصل اول: عارفانه و عاشقانه، افزود: از میان 40 اثر 10 نفر برگزیده و 17 نفر شایسته تقدیر شناخته شدند، همچنین به تمامی شرکت کنندگان در جشنواره گواهی نامه حضور در کارگاه آموزشی ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره شعر بسیج امسال نسبت به سال های گذشته تفاوت های قابل توجهی داشته، خاطر نشان کرد: فراخوان جشنواره از طریق رسانه ها از یکم تا سی و یکم تیر ماه اعلام شد و با توجه به استقبال علاقه مندان مهلت ارسال آثار پنج روز دیگر تمدید شد و در نهایت 311 اثر وصول شد که تعداد 7 اثر مربوط به شهر تهران، قزوین و زنجان بود که آثار این 7 شاعر عودت داده شد.

  دهنوی اظهار داشت: جشنواره امسال در چهار فصل مختلف برگزار می شود که فصل اول آن با موضوع عارفانه و عاشقانه ( اخلاقی)، در شهرستان دماوند اجرا شد، فصل دوم با موضوع کودک و نوجوان مهرماه در شهریار برگزار می شود، فصل سوم با موضوع شعر آئینی اواخر پاییز در شهرری و فصل چهارم در فصل زمستان با موضوع دفاع مقدس در شهرستان ورامین اجرا خواهد شد.

وی هدف از برگزاری جشنواره شعر بسیج را ارتقاء سطح علمی و توانمندی های هنرمندان و رسیدن به اهداف متعالی بسیج که همانا حفظ و ماندگاری ارزشهای انقلاب اسلامی است، برشمرد و گفت: علاوه بر آن، استعدادهای شعری استان شناسایی و در جهت ساماندهی و استفاده از توانایی آنان اقدام خواهد شد.

ارسال نظرات