فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به آمادگی و لحظه‌شماری آملی‌ها برای استقبال از شهدای غواص و خط‌شکن، گفت: دو شهید از 30 شهید مازندران اهل آمل هستند.
کد خبر: ۸۵۵۲۱۹۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱




علی خادم اظهار کرد: شور معنوی ویژه‌ای از روز گذشته با ورود شهدای غواص و خط‌شکن در مازندران ایجاد شد که در آن مردان و زنان ولایت‌مدار آماده استقبال از شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی افزود: این روزها مازندران شاهد بزرگ‌ترین اجتماع مردمی است که در آئین استقبال، وداع و خاک‌سپاری شهدای غواص و خط‌شکن شرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه از بین 175 شهدای غواص تعداد 30 شهید وارد مازندران شدند، تصریح کرد: این شهدا در قالب کاروانی از شهرهای غرب، مرکز و شرق مازندران عبور می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با تاکید بر اینکه تعداد هفت شهید غواص و خط‌شکن مازندران شناسایی شدند، گفت: شهید منصور مهدوی‌نیاکی شهید دست‌بسته غواص و شهید سیدحسن فاطمی از خط‌شکنان هشت سال دفاع مقدس متعلق به آمل هستند.

این مسئول با اعلام اینکه دشمنان استکباری از تجمع مردم ایران اسلامی برای تشییع و استقبال شهدا به‌شدت هراس دارند، ادامه داد: آنها تمام تلاش خود را برای از بین بردن حس دشمن‌ستیزی و شهادت‌طلبی مردم کشورمان به کار برده‌اند اما با ورود شهدا و تجدید عهد و میثاق مردم همه نقشه‌های‌شان نقش بر آب می‌شود.

دبیر ستاد استقبال شهدای غواص و خط‌شکن در آمل بیان کرد: وداع مردم مازندران با شهدای خط‌شکن و غواص در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) فرصت مناسبی برای الگوبرداری نسل جوان و نوجوان جامعه برای پیروی از شهدا و هماهنگی با زندگی شهداست.

خادم گفت: مردم شهرستان هزارسنگر آمل که در حماسه اسلامی ششم بهمن‌ماه سال 1360 طومار کمونیست‌ها را در هم پیچیدند از ساعت هشت صبح شنبه میزبان شهدا هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها