خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت شهید مصطفی سعادت خواه یادواره شهدای شهر قنوات تحت عنوان "آبروی محله " برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۱۳۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، با حضور حجت السلام احمد احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و محسن کمالی جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، آیین بزرگداشت شهدای منطقه قنوات در محله حسن آباد، تحت عنوان "آبروی محلهبرگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، بسیجیان و آحاد مردم شهر قنوات برگزارشد، مهدی اریسی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطره گویی و رشادت های رزمندگان اسلام و یاد آوری تکلیف امروز ملت ایران در قبال خون شهدا پرداخت و اظهار کرد: شهدا آبروی یک محله نیستند بلکه آبروی تشییع و جهان اسلام و بلکه آبروی بشریت می باشند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص شهدا مبنی بر اینکه"آنان زنده هستند"، بیان کرد: خانواده شهدا نیاز به سرکشی ندارند و "سرکشی" مفهومی ندارد، ما باید به قصد تبرک به منزل شهدا رفته و خانواده معظم شهدا را تکریم وتعظیم نماییم و از آنها و تمامی بستگانشان مدد و یاری جوییم.

این یادگار دوران دفاع مقدس ضمن اشاره به مدت زمان هجرت پیامبر گرامی اسلام و مشقت ها و سختی هایی که آن حضرت به اتفاق یارانش در تشکیل حکومت اسلامی متحمل شد و جنگ هایی که جهت پیشبرد اسلام اتفاق افتاد، افزود: شهدای انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه شهدای صدر اسلام بودند، که بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند و مقام شامخ شهدا در اینجا مشخص میشود که شهدا با نثار کردن جان و مالشان، حکومت اسلامی را می خواستند تشکیل دهند واین حکومت استمرار پیدا نماید و استمرار حرکت شهدا، استمرار حرکت انبیاء بوده است.

گفتنی است این یادواره به همت پایگاه شهدای گمنام حوزه 21 شهید جلالی و به مناسبت بزرگداشت شهید مصطفی سعادت خواه برگزار شد.



ارسال نظرات