خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سروستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران:
سرگرد احمدی گفت: حضور آگاهانه در همه صحنه ها و روشنگری بر مبنای اصول حرفه ای از جمله ویژگی های یک خبرنگار موفق است.
کد خبر: ۸۵۵۲۰۹۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در آستانه هفدهمین سالگرد شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روز خبرنگار، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سروستان از دو خبرنگار سروستانی تجلیل نمود.

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از هنرهای ارزشمند انسانی است

در این مراسم سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و تبریک روز خبرنگار گفت: رسالت مهم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افراد جامعه یک وظیفه سنگین، تخصصی و  از جمله هنرهای ارزشمند انسانی است.

 وی افزود: حضور آگاهانه در همه صحنه ها و روشنگری بر مبنای اصول حرفه ای و بالاتر از همه آن ها حفظ اخلاق رسانه ای در اطلاع رسانی صحیح و به موقع از جمله ویژگی های یک خبرنگار موفق است.

 غلامعلی احمدی با اشاره به آفت های عرصه خبر و اطلاع رسانی تاکید کرد: سیاسی کاری و سیاست زدگی از جمله آفت هایی است که در مسیر فرهنگ اطلاع رسانی وجود دارد و باید با بصیرت افزایی از این آفت ها دوری نمود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سروستان در بخش دیگری از صحبت هایش ضمن توصیه به رعایت تقوا در انتشار اخبار و وقایع، گفت: روحیه مطالبه گری در راستای تحقق مطالبات مردم از مسئولین باید تقویت شود تا از این طریق بتوانیم در روند توسعه و پیشرفت کشور اسلامی مان سهم ویژه ای داشته باشیم.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس از آقایان سید نصرالله موسوی خبرنگار آزاد صدا و سیمای مرکز فارس و سجاد همتی سروستانی خبرنگار سایت خبری سروآنلاین و هفته نامه سروستان امروز تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها