تیم سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مقام قهرمانی کاتای بسیج کشور دست یافت.
کد خبر: ۸۵۵۲۰۳۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاري بسيج، جعفرعلی قادری دبیر انجمن جودوی ورزش بسیج در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج گفت: اولین دوره مسابقات کاتای قهرمان کشوری بسیج گرامیداشت شهید عباس بابایی با هدف توسعه کاتا در سطح بسیج و پشتوانه سازی برای تیم ملی، روز پنج شنبه گذشته 15 مرداد با حضور 10 تیم از سپاه های استانی کشور و رقابت 64 کاتا کا در 5 فرم برگزار شد.

قادری اظهار داشت: در پایان این مسابقات، تیم سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با کسب 2 مدال طلا  و یک عنوان چهارمی توانست به مقام قهرمانی برسد. تیم سپاه کربلای مازندران با دو طلا و یک عنوان پنجمی و یک عنوان ششمی روی سکوی دوم ایستاد و تیم سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز با یک طلا و یک نقره و یک عنوان چهارمی مقام سوم را به خودش اختصاص داد.

دبیرانجمن جودوی بسیج در ادامه با اشاره به رده بندی انفرادی در 5 فرم مسابقات، تصریح کرد: در این رقابت ها، حمیدرضا کریمی ناصر و فتح الله فریدی وثوق از تیم سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در فرم ناگه نوکاته به مقام اول رسیدند، در فرم کاتا مه نوکاتا، مجتبی با جلان و سید رضا روحانی از سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان قهرمان شدند.محمد حسن نجفی و علیرضا کریمی ناصر از تیم سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در فرم کوشین جوتسوکاتا روی سکوی اول قرار گرفتند.در جونوکاتا نیز سيد سينا موسوي و مهدي محمدي از تيم سپاه كربلاي مازندران قام اول را به خودشان اختصاص دادند و در نهایت در فرم کیمه نوکاتا، عبدالوهاب بردی و سید یاشار روح الله زاده از سپاه کربلای مازندران اول شدند.

قادری در پایان درباره سطح مسابقات اظهار داشت: با وجود اینکه رقابت های کاتای قهرمان کشوری بسیج برای اولین بار برگزار می شد اما مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و اکثر بسیجیان شرکت کننده ملی پوش بودند و نشان دادند که شاکله اصلی تیم ملی را بچه های بسیجی تشکیل می دهند. در نظر داریم تا این مسابقات را سال آینده با شرایط مطلوب تری برگزار کنیم تا رشته کاتا در بین جودوکاران بسیجی گسترش پیدا کند و این امر توجه ویژه مسئولان ورزش بسیج را نیز می طلبد.

ارسال نظرات