خبرهای داغ:
امام جمعه تاکستان اشاره به جنایت اخیر صهیونیست ها، اظهار داشت: این جنایت، بار دیگر حقانیت گفتار امام راحل(ره) را به اثبات رسانید که اسرائیل غده سرطانی و جانوری وحشی و درنده که از ارتکاب هیچ جنایتی اِبایی ندارد.
کد خبر: ۸۵۵۱۹۸۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان: آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان اشاره به این که رژیم صهیونیستی مصداق بارز کودک کُشی در جهان معاصر است تصریح کرد: این که صهیونیست ها حمله کنند به خانه یک فلسطینی و آن جا را به آتش بزنند و بعد لاستیک هایی را در دم در خانه قرار داده و شعله ور کنند تا کسی نتواند از آن جا فرار کند، واقعاً جز قساوت قلب و بی شرمی تمام عیار، چه می تواند باشد!

 این استاد حوزه با تاکید بر این که متاسفانه درنده خویی صهیونیست ها با کودک سوزی به اوج خود رسیده است، گفت: مجامع بشری به هیچ وجه نباید در قبال این جنایت ساکت بنشینند.

این استاد حوزه همچنین خاطرنشان ساخت: اسرائیلی ها باید بدانند که جنایت آنان در سوزاندن کودک شیرخواره، بی پاسخ نخواهند ماند.

عضو خبرگان رهبری افزود: همه باید تلاش کنیم تا این غده سرطانی از صفحه روزگار محو شود؛ چراکه تا این رژیم غاصب نابود نشود، بشریت به خود آسایش و راحتی نخواهد دید.

آیت الله اسلامی با بیان این که جنایت اخیر از نظر هر انسان فطرتاً آزادی به شدت محکوم است، ابراز داشت: این جنایت کم سابقه و بلکه بی سابقه به نحوی بوده که حتی نتانیاهو نیز در صحبتی که با محمود عباس برای فریب افکار عمومی داشته، آن را محکوم کرده است.

وی تصریح کرد: به هر صورت، مسلم است که امت اسلامی نباید در برابر این جنایات ساکت و بی تفاوت بماند؛ بلکه باید به هر شکلی، تنفر و اعتراض خود را به رژیم منحط صهیونیستی نشان دهد.

 

 

7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها