جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور بوکان با حضورمسئولان ومدیران دستگاه های مختلف در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۹۵۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور بوکان با حضورمسئولان ومدیران دستگاه های مختلف در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بوکان در این جلسه امنیت پایدار ایران اسلامی را مدیون رشادت های خالصانه کسانی دانست که در طول هشت سال دفاع مقدس از خون گذشتند تا این کشور سربلند و موفق باشد.

ایوب آذین پور گفت: در برهه ای از زمان فرهنگی بر جامعه ما مستولی شد که جز آرمان های ما در طول قرن ها بود و ما توانستیم شخصیتی جدید و مستقل در جهان برای خود ایجاد کنیم و قدرت های بزرگ را به زانو در آوریم.

وی اظهار کرد: یکی از حرکت های که در چند سال گذشته برای تداوم این فرهنگ آغاز شده راهیان نور است که میتواند به ترویج این فرهنگ غنی و ناب کمک کند.

آذین پور تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی برای نسل جوان و نسل بعد از انقلاب ما اهمیت زیادی دارد تا در قرار گرفتن دراین فضای سرشار از معنویات با سلحشوری ها و رشادت های جوانان گذشته این انقلاب آشنا شوند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بوکان خاطر نشان کرد: ما باید با تمام توان و با بهره گیری از ظرفیت های دستگاههای اجرایی در این راستا اقدام نمائیم تا بتوانیم جوانان خودمان را با فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ رزمندگان آشنا کنیم.

ارسال نظرات