در نشست محمود صلاحی با مجید مجیدی مطرح شد؛

همه ظرفیت‌های سازمان فرهنگی هنری در خدمت نمایش فیلم محمد(ص) است

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دیدار با مجید مجیدی کارگردان فیلم محمد(ص) بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های سازمان فرهنگی هنری برای نمایش و ارائه این فیلم تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۱۹۴۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ادامه نشست‌های هفتگی هنرمندان با رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جلسه محمود صلاحی با مجید مجیدی کارگردان فیلم محمد(ص) به همت معاونت هنری سازمان با موضوع بررسی ظرفیت‌های سازمان فرهنگی هنری برای نمایش این فیلم برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این جلسه با تشکر از عوامل فیلم محمد(ص)، گفت: در انتقال مفاهیم دینی و معنوی به نسل جدید نیازمند بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و جلوه‌های فرهنگی و هنری هستیم که این مهم و تاثیرگذاری در ساخت فیلم محمد(ص) به نحو مطلوب انجام شده است.

صلاحی با اشاره به اینکه همه امکانات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای ارائه و نمایش بهتر در اختیار فیلم محمد(ص) قرار خواهد گرفت، افزود: بهترین سالن‌ها در پردیس‌های سینمایی سازمان و فرهنگسراهای شهر تهران برای نمایش این فیلم بسیج خواهند شد؛ نمایش خصوصی برای مدیران فرهنگی و هنری و بهره‌مندی کارکنان شهرداری تهران از این فیلم،‌ همچنین استفاده از ظرفیت تبلیغی سازمان برای معرفی فیلم و برگزاری نمایشگاه عکس‌های فیلم در نگارخانه‌های مهم سازمان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

همچنین در این نشست مقرر شد با توجه به اینکه چندی پیش نمایشگاه نشانه نوشته محمد(ص) به ریاست مجید مجیدی و دبیری ابراهیم حقیقی برگزار شده بود، این نمایشگاه مجدداً همزمان با نمایش فیلم در نگارخانه‌ها برپا شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار