رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۵۱۹۲۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت تبریک گفت. متن پیام  به این شرح است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): «خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند»

17 مردادماه مصادف با روز خبرنگار یادآور خبرنگاران شهیدی است که برای ثبت حقایق از جان گذشتند تا لحظه‌های ناب ایمان و دلدادگی انسان‌های پاک سرشت و نکو خصال را بر صفحه تاریخ بر جای گذارند.

به راستی خبرنگاران روایتگر اسطوره‌های عشق و ایثار این سرزمین مقدس‌اند و تصویرگر خاطره‌های خاموش آن قمریان خوش‌الحان شهادت هستند، تا تاریخ همیشه آن حماسه‌ها، رشادت‌ها و شب زنده داران عاشق را که به «عند ربهم یرزقون» لبیک گفتند و بر صفحه هستی نقشی نکو نگاشتند به یاد داشته باشد.

در جهان کنونی با توجه به گسترش کاربرد وسایل ارتباطی، توسعه دنیای مجازی و نقش رسانه‌ها در ابعاد مختلف زندگی بشر، بدون تردید فعالان این حوزه می‌توانند تأثیر به سزایی به ویژه در حوزه فرهنگی بر افکار عمومی داشته باشند و با ارائه و نشر مطالب ارزشی ضمن ارتقا دانش و بینش مخاطبان در ترویج فرهنگ اسلامی و از جمله ایثار و شهادت مؤثر واقع شوند.

در طی سال گذشته تعامل دوسویه، ارتباط سازنده و فعالیت مطلوب و همکاری قابل تقدیر اصحاب رسانه و از جمله خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت با بنیاد شهید و امور ایثارگران باعث شد که ما علاوه بر موفقیت‌های حوزه اطلاع رسانی بنیاد، شاهد انعکاس چشمگیر مطالب ارزشمند مرتبط با این حوزه در رسانه‌های مختلف باشیم و بدون تردید عملکرد خوب بنیاد در این زمینه با تلاش‌های مستمر و زحمات خالصانه فعالان این عرصه صورت گرفته است.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت، یاد و خاطره تمامی شهدای خبرنگار را گرامی می‌دارم و زحمات تمام عزیزان رسانه‌ای را که به شرح خطیر وظیفه و از سر تعهد به تکلیف، در جهت ترویج و تعمیق فرهنگ والای ایثار و شهادت و انعکاس مطلوب این مهم انجام می‌دهند ارج می‌نهم.

امید که به فضل الهی، همتتان مزید و توفیقتان روز افزون گردد.

سید محمد علی شهیدی
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

ارسال نظرات