خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی خواهران روستای پشبر گفت: از آنجایی که کار برای خدا و شهداست؛ به آدم آرامش خاصی می دهد و شاید جسم آدم خسته شود ولی وقتی روحی شاد داشته باشی؛ دیگر خستگی معنایی ندارد.
کد خبر: ۸۵۵۱۹۰۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

نسرین ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: با یک گروه 16نفره از روزدوشنبه دهم مرداد وارد روستای پیشبر شدیم و مراسم افتتاحیه برنامه هایمان را در امامزاده روستا برگزار کردیم .

وی با اشاره به برنامه ها این گروه جهادی گفت: کلاس های نقاشی، سبک زندگی اسلامی، ریاضی، بافتنی، قرآن، معرق، خیاطی، زبان انگلیسی، سرمه دوزی و کلاس های ورزشی در رشته های تنیس روی میز و والیبال برگزار کردیم که با استقبال زیاد دانش آموزان از تمام رده های سنی همراه شد.

مسئول گروه جهادی خواهران روستای پشبر افزود: عصر پنج شنبه همراه با بچه های روستا به غبار روبی مزار شهدا رفتیم و برنامه های برگزاری حلقه های صالحین و تفریح را در روز جمعه با بچه ها داشتیم.

وی گفت : به دلیل محیط روستا یک سری مشکلات و کمبود ها وجود داشت اما چون هدف اصلی خودسازی است این مشکلات را تحمل می کنیم چون باعث صیغل دادن روح می شود.

ناصری بیان کرد : خدا را شکر مردم روستا از درک بالایی برخوردار بودند و از این نظر ما مشکلی نداشتیم .

مسئول گروه جهادی خواهران روستای پشبر ادامه داد : از آنجایی که کار برای خدا و شهداست به آدم آرامش خاصی می دهد شاید جسم آدم خسته شود ولی وقتی یک روحی شاد داشته باشی دیگر خستگی معنایی ندارد. اعضای گروه به این درک رسیدن که کار برای خداست.

ناصری عنوان کرد: باید به این مناطق و اردوها آمد و درس گرفت و تجربه کسب کرد تحمل مشکلات وبا رفتن به این مناطق صبر و تحملم خیلی بیشترشده است واقعا این اردوهای جهادی انسان ساز است.

روحانی روستا نیز گفت : این اردو ها برای خودسازی و شناخت خود است و جهادگران مثل شمعی هستند که خود می سوزند و به دیگران روشنایی می بخشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها