فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: مهمترین اولویتی که باید در اردوهای جهادی طرح هجرت مد نتظر قرار گیرد ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی به مناطق محروم جامعه است.
کد خبر: ۸۵۵۱۷۷۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ فرضعلی گرایلی در جمع دانش آموزان اعزامی به اردوهای جهادی اذعان داشت: جهادگران دانش آموز با نیت خالص و پاک بعنوان نماد انقلاب اسلامی در محورمیت زدائی مناطق محروم نقش بسزایی را ایفا می کنند.

وی افزود: رفتار، کردار و نوع گفتار جهادگران باید بعنوان الگو و سرمشق در مناطق محروم تاثیر گذار باشد.

فرمانده ناحیه تربت حیدریه اظهار کرد: در اردوهای جهادی خیلی به دنبال ساخت و ساز و مرمت نیستیم و هدف اصلی از برگزاری این اردوها ترویج فرهنگ خدمت رسانی و محرومیت زدائی در جامعه است.

مسئول بسیج دانش آموزی تربت حیدریه در مراسم اعزام جهادگران بسیجی اذعان کرد: اردوهای طرح هجرت 3 دانش اموزان به استعداد 200 دانش اموز بسیجی در روستاهای نصرت آباد، پنگی، ترقی از توابع بخش کدکن تربت حیدریه بمدت یک هفته برگزار می شود.

وی بیان داشت: دانش آموزان جهاد گر بسیجی در این یک هفته در عرصه های عمران و آبادانی، آموزشی و بهداشتی، کمک به جمع آوری محصولات کشاورزان و اقتصاد مقاومتی فعالیت می کنند.

مسئول دفتر بسیج دانش آموزی گفت: کوچکترین جهادگر بسیجی 12 سال و بزرگترین آن 40 سال سن دارند که همگی با ابراز عشق و علاقه به این اردوها پیوستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها