رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد خبر داد:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از برگزاری دوره تخصصی نجات در جاده ویژه امدادگران شهرستان بهاباد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۱۷۴۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حسن رضاپور اظهار داشت: دوره تخصصی نجات در جاده ویژه امدادگران شهرستان بهاباد، با حضور 30 نفر از امدادگران شهرستان بهاباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد: این دوره‌ها با هدف ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی، ارتقاء توان امدادگران، افزایش کارآیی آنان در حوادث جاده‌ای، پاسخگویی به موقع و مناسب و ارائه کمک‌های لازم به مصدومان حوادث جاده‌ای و ... برگزار می‌شود.

رضاپور خاطرنشان کرد: در چرخه مدیریت پیشگیری، نخستین گام به منظور آمادگی بیشتر در سوانح، آموزش و تربیت امدادگران متخصص است تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن و بهترین شیوه، به یاری مصدومان شتافته و در نجات آنها اهتمام کنند.

وی در مورد سرفصل‌های این دوره آموزشی نیز بیان کرد: فراگیران در این دوره با مسائل آموزشی متنوعی شامل ترابری جاده‌ای، مراحل مختلف نجات در جاده، اصول جست‌وجو و نجات، رهاسازی و کار با تجهیزات هیدرولیک و بتوماتیک به صورت‌های تئوری و عملی نیز آشنا خواهند شد.

به گزارش بسیج، شهرستان بهاباد در منتهی الیه شرق استان یزد و در 200 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد و به خاطر بهره‌مندی از موقعیت خاص جغرافیایی، محل تردد بسیاری از خودروهاست و متاسفانه مردم در جاده‌های این استان سالانه شاهد بروز تصادفات بسیاری هستند.

 

ارسال نظرات