طی مراسمی:

رده های برتر بسیج بهاباد در جشنواره مالک اشتر تجلیل شدند+ تصاویر

جشنواره مالک اشتر با حضور مسئول اشراف فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد، معاون فرماندار بهاباد، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از مسئولین ادارات و بسیجیان در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۷۲۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: جشنواره مالک اشتر با حضور مسئول اشراف فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد، معاون فرماندار بهاباد، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از مسئولین ادارات و بسیجیان در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد برگزار شد.

سرهنگ اکبر زاده مسئول اشراف فرمانددهی سپاه الغدیر استا ن یزد در سخنانی گفت: جشنواره های مالک اشتر برای شناسایی و تربیت مالک ها و عمارها برای انقلاب است تا ان شاء الله انقلاب با نیروهای تربیت شده نخبه و بابصیرت و توانمند و شایسته، حالت پیش برندگی و پیش روندگی خود حتی بیشتر از گذشته به پیش رود.

سرهنگ اکبرزاده خاطرنشان کرد: حضور نیروهای بسیجی در گردانهای عاشورا، الزهراء و گردانهای بیت المقدس تضمین کننده نظم و امنیت جامعه است و باید قدردان آن باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله با کمک همه دوستان از این به بعد نیز بتوانیم با جدیت و تلاش بیشتر در راستای تحقق آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب گام برداریم.

سرهنگ اکبرزاده ضمن اشاره به نحوه انتخاب رده‌ها و گردان ها ی برتر بسیج گفت: تمام عمل کردهای بسیجیان در کارگروه های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته است و بعد از بررسی های دقیق رده‌های برتر به شهرستان ها معرفی شده اند.

وی گفت: جشنواره مالک اشتر در سال ۸۷ در سازمان نیروهای مسلح با هدف معرفی انتخاب فرماندهان و مدیران برتر در سپاه و نیروهای مسلح آغاز به کار کرد، اما در سال۹۲ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جشنواره مالک اشتر معرفی رده‌ها‌، گردان ها و سازمان های برتر را داریم چون اعتقادمان بر این است که یک فرد به تنهایی نمی تواند عامل برتری یک گردان و یا رده و سازمان باشد بلکه تمامی افراد آن گروه با فعالیت های مخلصانه و خداپسندانه باعث پیشرفت و تعالی یک گروه شده اند و آن را برترین ساخته است.

وی به ماموریت اصلی سپاه اشاره کرد و گفت: ماموریت اصلی سپاه حفظ نظام جمهوری اسلامی است و حفظ نظام جمهوری اسلامی می تواند یک مدیریت بالا و برتر در سراسر کشور داشته باشد.

وی به بیان سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: معظم له فرمودند سپاه مانند رکن رکین و ستون محکمی است که هر کجای نظام بلرزد باید به این ستون چسبید.

این مقام مسئول آینده سپاه و بسیج اشاره کرد و افزود : بسیج و سپاه امید آینده حکومت حضرت ولی عصر(عج) هستند و آینده حکومت امام زمان را تضمین می کنند.

مسئول اشراف سپاه الغدیر استان به فعالیت حلقه های صالحین اشاره کرد و افزود: حلقه های صالحین الان بیشترین حرکت و فعالیت بسیج بر پایه این حلقه های صالحین است آینده اعتقادی و بصیرتی بسیجیان را با حلقه های صالحین میشود تضمین کرد.

در این جشنواره از فرماندهان و مدیران برتر پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان  بهاباد در سال 93 تجلیل شدند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار