خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: سپاه پاسداران هرگونه تحرکی را به دقت رصد می کنند و کوچکترین حرکت دشمن از دید آنان پنهان نمی ماند.
کد خبر: ۸۵۵۱۷۰۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به رشادت های سپاهیان و بسیجیان در مرزهای آذربایجان غربی به ویژه در ارتفاعات جنوبی استان در کوه های قندیل گفت: هم اکنون رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتفاعاتی بیش از سه هزار متر عملیات محیر العقولی با آمادگی شگفت انگیز خود انجام می دهند که جای قدردانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اضافه کرد: نیروهای مومن سپاه و بسیج عنایت بزرگ خداوند است که در مکان ها صعب العبور استان جاده هایی را ایجاد کرده و در مقابل دشمنان ایران اسلامی با قدرت ایمان و تقوا ایستاده اند.

وی گفت: علی رغم اینکه در طول سال به مدت هشت ماه راه های مواصلاتی به این ارتفاعات بر اثر بارش برف مسدود است اما سپاه پاسداران امکاناتی رفاهی و نظامی بسیار مطلوبی در این ارتفاعات ایجاد کرده است.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: آنان کاملا بر دشمنان مسلط هستند و هرگونه تحرکی را به دقت رصد و سرکوب می کنند و حتی کوچکترین حرکت دشمن نیز از دید آنان پنهان نمی ماند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: تولی و تبری جزو فروع دین اسلام است و مومنین باید از اعمال بد نفرت داشته و اعمال خوب را در نهاد خود پرورش دهند تا در ضمیرشان نهادینه شود.

وی با بیان اینکه در 15 مرداد سال 1324 هجری شمسی آمریکا اولین بمب اتمی را بر سر مردم هیروشیمای ژاپن فرو ریخت اظهار کرد: آمریکا با یاری دانشمندان آلمانی و تنی چند از دانشمندان و کشورهای دیگر یک بمب اتم با قدرت انفجاری معادل 20 هزار تن تی ان تی بر سر مردم شهر 250 هزار نفری هیروشیما فرو ریخت و در جریان این بمبارن 100 هزار نفر زخمی و 60 هزار نفر از بین رفتند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: آمریکا به این موضوع نیز بسنده نکرد و بار دیگر شهر ناکازاکی را هدف حملات اتمی خود قرار داد و و جناباتی مرتکب شد که هرگز در جهان فراموش نخواهند شد.

وی اظهار کرد: ما ملت ایران نیز جنایات رژیم استکباری را فراموش نمی کنیم چراکه آنها با انسانیت در حال مبارزه هستند و ما به توصیه رهبر خود که دشمن شناسی است عمل کرده و می کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر توافق هسته ای هم در کشور صورت گیرد استکبار ستیزی همچنان در میان ملت ایران جای خود را حفظ می کند و حمایت از مظلوم همواره ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: هر کس تاریخ آمریکا را بخواند به خوبی پی به جنایتهای آن می برد و می فهمد که اینها چه قدر انسان کشته اند.

وی اضافه کرد: حمایت های استکبار، عربستان را هم اکنون به جان یمن انداخته است و قتل عام مسلمانان در غزه و فلسطین همگی با حمایت آنان صورت می گیرد.

ارسال نظرات