به همت ناحیه مقاومت بسیج بافق طی مراسمی:

رده های برتر بسیج ناحیه بسیج بافق در جشنواره مالک اشتر تجلیل شدند + تصاویر

جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج بافق با حضور سرهنگ اکبر زاده مسئول اشراف فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد، سرهنگ جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بافق، مسئول نمایندگی ناحیه بافق و جمعی از بسیجیان و پاسداران شهرستان در کانون جوانان بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۷۰۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج بافق با حضور سرهنگ اکبر زاده مسئول اشراف فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد، سرهنگ جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بافق، مسئول نمایندگی ناحیه بافق و جمعی از بسیجیان و پاسداران شهرستان در کانون جوانان بسیج برگزار شد.

در این جشنواره فرماندهی ناحیه ضمن خیرمقدم به حضار در جلسه مطالبی در خصوص نحوة انتخاب پایگاه و حوزه نمونه ناحیه عنوان نمودند و از بسیجیان شهرستان به دلیل همکاری های مستمر در مسیر سربلندی انقلاب تقدیر و تشکر نمود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد و گفت: ان شاءالله با کمک همه دوستان از این به بعد نیز بتوانیم با جدیت و تلاش بیشتر در راستای تحقق آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب گام برداریم.

مسئول اشراف فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد ضمن تشکر از زحمات  مربیان صاحین و سرگروهین گفت: جشنواره های مالک اشتر برای شناسایی و تربیت مالک ها و عمارها برای انقلاب است تا ان شاء الله انقلاب با نیروهای تربیت شده نخبه و بابصیرت و توانمند و شایسته، حالت پیش برندگی و پیش روندگی خود حتی بیشتر از گذشته به پیش رود.

سرهنگ اکبرزاده خاطرنشان کرد: حضور نیروهای بسیجی در گردانهای عاشورا، الزهراء و گردانهای بیت المقدس تضمین کننده نظم و امنیت جامعه است و باید قدردان آن باشیم.

در پایان از رده های برتر سال93 شامل فرماندهان پایگاه، فرماندهان حوزه و فرمانده گردان بیت المقدس با لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار