در كارگاه تخصصي شعر تغزلي و عارفانه جشنواره استاني شعر از 10 نفر از برگزيدگان جشنواره با اهداء لوح تقدير و هديه نقدي تجليل شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۷۰۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، دكتر بهروز سپيدنامه داور و ناظر كشوري جشنواره شعر بسيج در ايلام با تقدير از حضور شاعران رده هاي سني مختلف در جشنواره ، بيانيه هيئت داوران جشنواره در بخش تغزلي و عارفانه را قرائت كرد.

وي مواجهه ي سطحي شاعران با واقعيتي به نام عشق، التفات اندك شاعران به تجلي حقيقت و زيبايي در ساحت شعر و حضور اندك عشق حقيقي در ساحت هنر را از جمله كاستي هاي آثار رسيده به جشنواره برشمرد.

عضو هيئت علمي دانشگاه ايلام ، كم توجهي شاعران به ارسال آثار در قالب هاي سپيد و نيمايي و توجه اندك آنان به ظرفيت هاي زيبايي و محتوايي شعر تغزلي را از ديگر كاستي هاي جشنواره شعر در بخش تغزلي و عارفانه عنوان كرد.

پس از قرائت بيانيه نفرات برگزيده جشنواره معرفي شدند:

علي محمد محمدي از شهرستان ايوان عنوان نخست را كسب كرد و عنوان نفر دوم و سوم جشنواره به ترتيب به بهمن احمدي و اسلام انصاري فر از شهرستان ايلام تعلق گرفت.

محمدرسول رضايي از ايوان ، زينب نيكوسرشت از ملكشاهي ،محمد رضا پاكزادان و زينب ملك زاده از دهلران نيز به عنوان افراد قابل تقدير در بخش شعر فارسي جشنواره معرفي شدند.

و در بخش شعر كردي نيز از اميد ظاهري ، سميه مهري و حيدر حسين نيا با اهدا لوح تقدير و هديه نقدي تجليل شد.

ارسال نظرات