خبرهای داغ:
معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: حضرت امام خمینی (ره) همیشه قشر محروم، مستضعف و روستانشینان ایران را از نقش آفرینان اصلی انقلاب اسلامی و صاحبان حقیقی انقلاب و ولی نعمتان راستین جمهوری اسلامی می دانستند.
کد خبر: ۸۵۵۱۶۲۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی‌ اکبر فامیل‌ کریمی در واکنش به سخنان هاشمی رفسنجانی که طی مصاحبه ای با توهین به قشر روستاییان گفته " آنهایی که دیروز درکوچه روستایشان می‌گشتند امروز انقلابی شده‌اند"، اظهار داشت: سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنای حرکت همه ما در مسیر انقلاب است.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) همیشه قشر محروم، مستضعف و روستانشینان ایران را از نقش آفرینان اصلی انقلاب اسلامی و صاحبان حقیقی انقلاب و ولی نعمتان راستین جمهوری اسلامی می دانستند.

فامیل کریمی با انتقاد ازاظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در توهین به قشر ضعیف و روستائیان عزیز کشور، اظهار کرد:باید همه بدانیم که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند "این انقلاب و نظام مدیون پابرهنه ‏هاست."

وی افزود:همین قشر مستضعف از کوچه پس کوچه‌ های روستاها و شهرهای کشور به ندای امام (ره) لبیک گفتند و باعث پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل شدند.

معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: بسیاری ازشهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هم از همین کوچه‌ پس کوچه‌ های روستاها بپا خاستند و باعث تثبیت انقلاب اسلامی و امنیت کنونی کشور شدند.

وی اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران متاسفانه برخی از افراد همواره تنها و تنها با نام انقلاب و امام (ره) بودند و برخی دیگر نیز بار انقلاب را به دوش کشیدند و مردم بصیر ایران اسلامی مردم قطعا نمره قبولی را به افرادی خواهند داد که بار انقلاب را به دوش کشیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات