خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:

بزرگترین سرمایه‌گذاران نظام، خانواده شهدا هستند

خانواده شهدا با فدا کردن فرزندان‌شان در برپایی نظام،بزرگترین سرمایه‌گذاری را کردند، که این سرمایه‌گذاری با هیچ سرمایه‌ای در کشور قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۷۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از ایثار واحد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، از 6 خانواده شهید در الموت شرقی دیدار کردند.
این دیدارها از خانواده‌های شهید باقرخان عالمی، محمد کیائی، ناصر کیائی، حسین نوری، کریم رجبی و میرزایی صورت گرفت.
در این دیدارها، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: خدمت‌رسانی به خانواده شاهد و ایثارگر کمترین وظیفه ما است و در این راستا تلاش می‌کنیم تا بتوانیم ذره‌ای از رشادت‌های آنها را جبران کنیم.
رحیمی با اشاره به اینکه خانواده شهدا در برپایی و استمرار نظام با فدا کردن فرزندانشان، بزرگترین سرمایه‌گذاری را کردند، گفت: این سرمایه‌گذاری با هیچ سرمایه‌ای در کشور قابل مقایسه نیست.
وی در خصوص مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران، قول مساعدت داد تا با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استانداری، اقدامات لازم را در رفع آنها انجام بدهد.
حقایق‌پور در ادامه دیدارهای فوق با بیان اینکه نظام مدیون رشادت‌های شهدا است، گفت: قشرهای مختلف مردم هیچ وقت فداکاری‌های آنان را در برپایی انقلاب اسلامی فراموش نخواهند کرد.
وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا با فدا کردن فرزندانشان هیچ منتی بر نظام ندارند، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تلاش می‌کند تا بتواند با توجه به امکاناتش به آنها خدمات ارائه بدهد و مشکلات‌شان را برطرف کند.
همچنین در این دیدارها خانواده‌های شاهد و ایثارگر مشکلات خود را مطرح و مسئولان حاضر نیز در راستای رفع آنها قول مساعدت دادند
ارسال نظرات
پر بیننده ها