خبرهای داغ:
رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین خبر داد: سرطان سینه یکی از بیماری های شاخص استان است که در این زمینه با تلاش های صورت گرفته تا پایان تابستان سال جاری، کلینیک درمان سرطان سینه در استان راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۷۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین ، محمد حسین فائزی در جمع اصحاب رسانه که در سالن جلسات جهاد دانشگاهی برگزار شد اظهار کرد: تعرفه پایین مراکز درمانی جهاد دانشگاهی سبب شده است که جهاد دانشگاهی به دور از نگاه تجاری به فعالیتی مناسب بپردازد.

وی با بیان اینکه درمان هزینه ناباوری بسیار بالاست افزود: در این مرکز افراد با کمترین هزینه  خدمات خود را ارائه می دهند به این منظور که از 3 هزار و 200 خانواده ای که به این مرکز مراجعه کرده اند ،650 نفر تشکیل پرونده داده اند و 200 خانواده تحت درمان قرار گرفته اند.

 فائزی با اشاره به " توریست درمانی" تصریح کرد: از سایر استان های همجواری همچون همدان، کرمانشاه و کردستان به این مرکز مراجعه داشته اند که این امر زمینه یک توریست درمانی را در استان فراهم می کند.

" توریست درمانی" یک پروژه ملی است

 این مسئول،با بیان اینکه پروژه  توریست درمانی با تفاهم نامه استانداری، جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه ابن سینا در حال پیگیری است گفت: این امر، یک پروژه ملی است که باید بیش از پیش گسترش یابد.

وی مسئول اعلام کرد: سرطان سینه یکی از بیماری های شاخص استان است که در این زمینه با تلاش های صورت گرفته تا پایان تابستان سال جاری، کلینیک درمان سرطان سینه در استان راه اندازی خواهد شد.

 به گفته رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین ،مرکز رادیوتراپی استان قزوین در آینده نزدیک به همت خیرین راه اندازی خواهد شد.

 چالش عدم طراحی داخلی اسباب بازی، رفع شود

فائزی  ادامه داد: برگزاری دوره ها و آموزش های مختلف بر  مبنای اساس آموزش های اشتغال و مهارت محور از دیگر اهداف جهاد دانشگاهی است تا افراد با کسب این مهارت ها هر چه سریعتر وارد بازار اشتغال شوند.

این مسئول خبر داد: تصریح کرد: تولید اسباب بازی ایرانی – اسلامی بر اساس الگوهای معماری اسلامی برای کودکان و نوجوانان از جمله اهداف در دست اقدام این مرکز است این امر در حالی است که، جهاد دانشگاهی استان با اجرای 3 طرح اسباب بازی تولید کرده خود را وارد بازار خواهد کرد.

به گفته رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین، عدم طراحی داخلی از چالش های پیش رو اسباب بازی است که باید برای رفع آن چاره ای اندیشید.

 

 

1002/پ30/ب

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها