با برگزاری مراسم قرعه کشی

شرکت کنندگان مسابقات گرامیداشت شهدای غواص تنگستان رقبای خود را شناختند

با برگزاری آیین قرعه کشی مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدای غواص در تنگستان 8 تیم شرکت کننده رقبای خود را شناخته و از 18 مرداد ماه در سالن مرحوم فریدنیای شهر اهرم آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۵۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستانُ؛ جانشین فرماندهی سپاه تنگستان در این آیین هدف از برگزاری مسابقات فوتسال را گرامیداشت مقام و منزلت 175 شهید مظلوم غواص دانست و گفت: امروزبهترین گامی که می شود در راه حفظ آرمان شهدا برداشت زنده نگه داشت پیام آن بزرگواران در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است.

سرگرد پاسدار رضا فاطمیان گفت: بسیج در قالب ورزش محوری‌ترین پیام را برای جامعه که همانا حفظ راه شهدا و الگو بودن ورزشکاران بسیجی برای جامعه خواهد بود را مخابره می کند و امیدواریم در این دوره از مسابقات از نام شهدا و راه آنها و همچنین هدف والایی که داشتن بهتر از پیش پاسداری و حراست کنیم.

گفتنی است در ادامه مسابقات جام 175شهید غواص قرعه کشی شد و مشخص شد تیم های  شرکت کننده در دو گروه به رقابت خواهند پرداخت.

در این آیین که نماینده هئیت فوتبال شهرستان تنگستان، مسئول تربیت بدنی سپاه تنگستان، سرپرستان تیم های شرکت کننده، مسئولان برگزار کننده در مسابقات فوتسال جام 175 شهید غواص، قرعه کشی مرحله اول این رقابت ها انجام شد.

همچنین رعایت نظم توسط بازیکنان و هوادارن تیم ها و لزوم برگزاری مسابقات در زمان تعیین شده از جمله مواردی بود که بر آن تأکید زیادی شد.

در پایان از بین8 تیم حاضر در مسابقات جام 175 شهید غواص قرعه کشی شد.

گفتنی است که در دوره مقدماتی مسابقات، تیم ها در 2 گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه 2 تیم صعود می کند و تیم اول گروه یک با تیم گروه دوم و تیم اول گروه 2 با تیم دوم گروه یک برگزار می شود.

در این مراسم سرپرست تیم آهن آلات اروانه نام تیم خود را به شهدای غواص عوض کرد.

گروه بندی دور مقدماتی مسابقات فوتسال جام 175 شهید مظلوم غواص

بازیها از یکشنبه راس ساعت 9 شب در سالن مرحوم فردنیا برگزار می شود.

گروه اول

شهید مصطفی سلیمانی

شهید حسین صبوری

دلیران تنگستان

شهدای غواص

گروه دوم

شهدای کارمند تنگستان

شهدای پایگاه کربلا اهرم

کشت و صنعت گادوی

بسیج محمد طاهری

بازیهای هفته اول گروه اول 18/5/94

شهید مصطفی سلیمانی – شهدای غواص

شهید حسین صبوری – دلیران تنگستان

بازیهای هفته اول گروه دوم 20/5/94

شهدای کارمند تنگستان – بسیج مطاهری

شهدای پایگاه کربلا اهرم – کشت و صنعت گادوی


انتهای پیام/

ارسال نظرات