خبرهای داغ:
آیت الله علوی گرگانی گفت: عدم توانایی و قدرت جسمی ما، عاملی است که اجازه حضور در این مناطق را نمی دهد؛ اگرچه همیشه دوست داشتم به این مناطق که دارای خاکی پاک بوده و بوی شهدا را می دهد، حضور پیدا کنم.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۵۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، معظم له پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمود ملک دار معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه، اظهار داشتند: حضور شما در این دفتر سبب خوشحالی ماست و از دعوت شما برای حضورمان در مناطق راهیان نور، تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: عدم توانایی و قدرت جسمی ما، اجازه حضور در این مناطق را نمی دهد؛ اگرچه همیشه دوست داشتم به این مناطق که دارای خاکی پاک بوده و بوی شهدا را می دهد، حضور پیدا کنم.

آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان ساخت: شهدا نور و حقیقتی هستند که هرگز خاموش نخواهند شد و لازم است همه تلاش کنند تا فداکاری های آنان از بین نرفته و دفاع آنان از اسلام و ولایت به گوش همگان برسد.

معظم له تصریح کرد: مناطق عملیاتی جنوب، مناطقی خاص بوده و شهدا نیز عنایت ویژه ای به این قسمت از آب و خاک وطن دارند؛ چراکه مدفن بسیاری از پاکان عالم است.

وی در پایان بیان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن همه دارند و پاسداشت و نگهداری آثار و اهداف آنان، کوچکترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.


ارسال نظرات