رسانه ها باید در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کنند

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) گفت:رسانه ها باید در عرصه جنگ نرم مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کرده و فراتر از دشمن عمل کنند.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۳۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
رضا حسینی روز پنجشنبه در همایش گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار افزود: جنگ نرم جنگی است که از سالها پیش آغاز شده و روز به روز دشمن در صدد این است که اهداف خود را با جنگ نرم اجرا کند.

وی با بیان اینکه موثرترین سلاح بین المللی رسانه است اظهار کرد: ورود دشمن به شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است که باید مقابل هجمه های آنها ایستادگی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)  با تصریح بر اینکه دشمن با تمام قدرت رسانه ای خود علیه جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شده است تاکید کرد: واکنش نشان دادن بر این حجم اطلاع رسانی دشمن بر عهده خبرنگارن است.

حسینی با بیان اینکه رزمندگان در دوران جنگ مقابل دشمن با سلاح سخت به مبارزه پرداختند تاکید کرد:امروز باید در مقابل جنگ نرم دشمن اصحاب رسانه قلم به دست گرفتنه و به مبارزه بپردازند.

وی افزود:رسانه رابط بین مردم است که می تواند به آگاهی مردم بیفزاید و مردم را از هجمه های دشمنان آگاه سازد.

این همایش صبح امروز با حضور سید محمد حسینی، عضو شورای بسیج رسانه کشور ( وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سالن ابن سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات