مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموشی است که وجود 824 آزاده سرافراز سند معتبر و زنده استقامت آنها در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۲۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد سلیمانی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری سالروز گرامیداشت ورود آزادگان به کشور ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: 26 مرداد یکی از روزهای به یادماندنی در تاریخ است.

به گفته وی، این روز بیانگر رشادت‌ها و ایثارگری دلیرمردانی است که امام راحل به آنها عشق می‌ورزید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خاطرنشان کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی انسان‌های بزرگی هستند که به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری سرود آزادی را سردادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه آزادگان دریایی از خاطرات را در وجود خود ثبت و ضبط دارند که نباید اجازه دهیم به راحتی از بین برود، خاطرنشان کرد: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموشی است که وجود 824 آزاده سرافراز سند معتبر و زنده استقامت آنها در برابر دشمنان است.

سلیمانی با بیان اینکه صبر و استقامت بخش قابل توجهی از دفاع مقدس ملت ایران را تشکیل می‌دهند، افزود: جامعه ایثارگران به ویژه آزادگان که سال‌های عمر با ارزش‌ خود را در اسارت و زیر شکنجه رژیم بعث بوده‌اند، الگو و نماد استقامت ملت ایران در دفاع مقدس هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در پایان تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز کشور حاصل ایثار و از خودگذشتگی دیروز شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز این مرز و بوم است که باید با زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها و حرکت در مسیر اهداف آنها قدردان این زحمات باشیم.

حمیدرضا علیشاهی نیز در این جلسه اظهار داشت: جامعه آزادگان ایران اسلامی نماد آزادگی را با الگوگیری از سیدابوترابی به بهترین شیوه معنا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آزادگانی در استان کردستان داریم که بیش از 10 سال از بهترین‌ سال‌های زندگی خود را در اسارت بسر برده ولی هیچگاه حاضر به عقب‌نشینی از ارزش‌های انقلاب نشدند.

مشاور استاندار کردستان در امور ایثارگران با بیان اینکه تقدیر از جایگاه آزادگان و در کل جامعه ایثارگران نباید به یک روز خلاصه شود، گفت: تداوم در برگزاری این حرکت‌های فرهنگی موجب حفظ و ماندگاری روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه در تجلیل از جایگاه جامعه ایثارگران باید عمل‌گرا باشیم، اظهار کرد: نباید این برنامه نوعی رفع تکلیف باشد

ارسال نظرات